در آیین گازرسانی به روستای چنذاب بیان شد

در دهه فجر ۵۱۳ پروژه در شهرستان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می گیرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۱:۳۷
کد خبر: ۶۷۱۲۴۸
در دهه فجر  ۵۱۳ پروژه در شهرستان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می گیرد
فرماندار اردبیل گفت: در دهه فجر امسال 513 پروژه با اعتبار بالغ بر 250 میلیارد تومان در شهرستان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش برنا،جواد زنجانی ظهر امروز در آیین گازرسانی به روستای چنذاب که به مناسبت دهه مبارک فجر  برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش مسئولان خدوم نظام در سطح استان اردبیل پروژه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در سطح استان اردبیل به اتمام رسیده است.

وی گفت: پس از اتمام گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار خوشبختانه عملیات گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانواده نیز در شهرستان اردبیل آغاز شده است.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی فقط 4 شهر در سطح کشور از نعمت گاز بهره‌مند بودند، بیان داشت: خوشبختانه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گازرسانی در 88 درصد روستاهای شهرستان اردبیل انجام شده است.

زنجانی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان اردبیل طی دهه مبارک فجر عنوان کرد: در دهه فجر امسال 513 پروژه با اعتبار بالغ بر 250 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: علاوه بر 513 پروژه، تعدادی پروژه نیز طی هفته دولت امسال در شهرستان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود که در مجموع امسال پروژه‌های شهرستان اردبیل بالغ بر 500 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار اردبیل با اعلام اینکه دولت مصمم است با همراهی نمایندگان پروژه‌های مختلف را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: خوشبختانه حضور بخش خصوصی در پروژه‌ها هرسال نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز