در اولین روز دهه فجر

گازرسانی به ۹۵ روستا در اردبیل به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۷۱۲۶۰
گازرسانی به ۹۵ روستا در اردبیل به بهره برداری رسید
در اولین روز از دهه مبارک فجر باحضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل 17 پروژه گازرسانی به 95 روستای اردبیل با اعتبار بالغ بر 227 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا،در اولین روز از دهه مبارک فجر باحضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل 17 پروژه گازرسانی به 95 روستای اردبیل با اعتبار بالغ بر 227 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره برداری 2 باب ساختمان اداری در اصلاندوز و کورائیم با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال از جمله خدمات شرکت گاز در استان اردبیل است. 

فیروز خدایی افزود: پروژه گازرسانی به 36 واحد تولیدی و صنعتی مصرف کننده سوخت مایع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال نیز طی دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: برای بهره‌برداری این پروژه در مجموع 227 میلیارد ریال هزینه شده است که بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ خانوار از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: عملیات اجرایی محور صنعتی شماره 2 پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال نیز در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد که این پروژه زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به 80 روستای این شهرستان را فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز