گفتگوی برنا با طلبه ای که این روزها سروصدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است؛

آخوند خیابان انقلاب هستم!

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۳:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۶۱۹
آخوند خیابان انقلاب هستم!
روز پنجشنبه اتفاقی در شهر مشهد رقم خورد که در نوع خود حرکتی بی سابقه به حساب می آمد و بازخوردهای مختلفی را در فضای مجازی و به ویژه در شبکه های اجتماعی داشت.

داستان نیز از این قرار بود که یک طلبه جوان با بالارفتن از جعبه مخابرات تقاطع خیام، پرچم ایران را در دست گرفت و نظر بسیاری از عابرانی که از این خیابان عبور می کردند به خود متوجه کرد.

حرکت این طلبه جوان در حالی صورت گرفت که طی روزهای اخیر حرکت های هنجارشکنانه ای در تهران، مشهد و برخی از نقاط ایران در خصوص موضوع حجاب به وقوع پیوست که این عمل نیز مرتبط با آن فضا تحلیل شد.

در همین راستا خبرگزاری برنا در مشهد در گفتگویی با این طلبه جوان از اهداف او درباره حرکت اخیرش جویا شده است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در این زمینه گفت: حرکت روزهای اخیر به عنوان یک گام رو به‌جلو در حضور آگاهانه و برنامه‌ریزی شده طلاب جوان برای عملیات نفس‌گیر در فضای مجازی بود.

وی ادامه داد: امروز نظام ما از همه حیثیات و جهات در این جبهه فضای مجازی مورد حمله قرار می‌گیرد، جبهه‌ای که تعریف و مختصات و زبان خاص خود را دارد اما با تعجب بسیار هنوز بسیاری از طلاب ما و مسئولینشان این فضا را نمی شناسند و کار در این فضا و برای این فضا را ضروری و لازم نمی‌دانند.

این طلبه جوان اضافه کرد: انقلاب اسلامی اگر به پیروزی رسید بدون شک یک دلیل مهمش حضور موثر طلاب در میدان مبارزه بود و البته این انقلاب برای بقای خود به همین حضور در چالش‌های جدید انقلاب نیازمند است!

وی بیان کرد: حرکتی که با مشورت و همفکری متخصصین و صاحبان رسانه در فضای کشور در روزهای اخیر توسط بنده حقیر انجام شد حرکتی در فضای حقیقی با هدف عملیات در فضای مجازی بود که البته اهل رسانه اهمیت و تاثیر این کار را دیدند، که در دهه مبارک فجر از آن جعبه برق که این روزها به مثابه یک سکوی رسانه‌ای مورد توجه همه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی و ایجاد موج همبستگی ملی علیه ضد انقلاب، استفاده گردید.

وی ادامه داد: البته بی‌شک هیچ وقت طرف مقابل ما آرام نمی‌نشیند و سعی می کند که اینطور حرکت ها را به نفع خود بازتعریف کند اما با موج فحاشی‌ها و تندی شبکه‌ها و عناصر کلیدی ضد انقلاب به این حرکت بسیاری از دوستان ما در فضای مجازی زبان به تحسین گشودند و از این حرکت تشکر کردند.

ابراهیمی اظهارکرد: نکته دیگری که خطاب به دوستان و دوستداران انقلاب وجود دارد آن است که نباید شتاب‌زده درباره چنین حرکتی قضاوت کرد، چون همانطور که ما در مواجهه با حرکات طرف مقابل در فضای رسانه رو به هجو کار آنها می‌آوریم آنها هم همین کار را با ما می‌کنند و نباید از این موج منفعل شد و دیگر اینکه حتما یک حرکت انجام شده می‌تواند نقاط قوت و ضعفی داشته باشد که دوستان بیننده و نقدکننده باید به پیشنهادهای عملیاتی جایگزین فکر کنند و اینکه گفته‌اند گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن!

وی گفت: درباره قصه مصادره هم باید گفت که مصاره وقتی اتفاق میفتد که دست دشمن خیلی بالاتر از ما باشد مثل وضعیت ما در شبکه‌های ماهواره‌ای، اما در فضای مجازی امروز با رشد چشمگیر رسانه‌های انقلاب دیگر تک صدایی از بین رفته و پشتیبانی تئوریک و موج‌سازی دوستان انقلاب در توییتر، اینستاگرام، ابرکانال‌های تلگرامی نظیر خبر فوری علاوه بر نشان دادن دروغ‌گویی و دغل‌بازی امثال بی بی سی و آمد نیوز، توانست موج همبستگی ملی با شعار پرچم_ایران_بالاست را راه بیندازد که پس از آن رسانه‌ی مغرضی مثل رادیو فردا مجبور به انعکاس روایت و شعار دوستان انقلاب و رسانه‌های ما در ضدیت با مخالفان جمهوری اسلامی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت دشمنان ما باید بدانند که امروز و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انبوه نیروهای جوان دوستدار و جان برکف انقلاب در این فضا و بستر حساس که بارها مقام عظمای ولایت بدان تاکید کرده‌اند امان جبهه مقابل را بریده اند و بی شک دیگر دوره یکه تازی ضد انقلاب شقی در این عرصه به پایان رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز