استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

۳۷۰ پروژه و طرح با اعتبار ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۸:۱۱
کد خبر: ۶۷۱۹۴۶
۳۷۰ پروژه و طرح  با اعتبار ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی شد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 370 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار 2 هزار و640 میلیارد و 773 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در استان آماده برای افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا، افزود: از این تعداد 200 پروژه با اعتباری افزون بر یکهزار و 784 میلیارد ریال عمرانی است که 166 مورد با اعتبار یکهزار و 85 میلیارد ریال افتتاحی و 34 پروژه با اعتبار 699میلیارد ریال کنگ زنی است.

استاندار تصریح کرد: از مجموع 370 پروژه و طرح، تعداد 152 طرح نیز با اعتباری افزون بر 856 میلیارد و 931 میلیون ریال اقتصادی است که از این تعداد 146 مورد با اعتبار 698 میلیارد ریال افتتاح و شش طرح با 857 میلیارد ریال کلنگ زنی می باشد.

احمدی اظهار داشت: طرح های اقتصادی  725 نفراشتغال مستقیم  ایجاد می کند. 

وی با بیان اینکه، طرح ها و پروژه ها در بخش های مختلف زیرساخت راه، انرژی و عمران شهری و روستائی، بهداشت و درمان، صنعت، معدن، کشاورزی، فرهنگی و خدمات می باشند، افزود: این طرح ها و پروژه ها مربوط به همه شهرستان های استان است.

استانداربا اشاره به اینکه، رویکرد افتتاح طرح ها و پروژه های در دست اجرا و به سامان رساندن آنهاست  تا مردم از خدمات و ره آورد آنها استفاده  کنند، افزود: قصد نداریم پروژه جدید آغاز کنیم، مگر بسیار ضروری و در شورای برنامه ریزی مصوب و تامین اعتبار شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز