در بیست و ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی کشور؛

تیراندازان قزوینی در "میکس" سوم شدند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۵:۱۳
کد خبر: ۶۷۲۰۸۵
تیراندازان قزوینی در میکس سوم شدند
قزوین در بیست و ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی کشور در رشته میکس تپانچه در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بیست و ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فچر در رشته میکس تپانچه که با حضور 62تیم از سراسر کشور در محل سالن 80خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد با کسب مدال برنز ابراهیم برخورداری و الهام هریجانی تیراندازان شایسته استان به پایان رسید.

بیست و ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی کشورگرامیداشت دهه مبارک فچر در رشته میکس تپانچه که با حضور 62تیم از سراسر کشور در محل سالن 80خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد با کسب مدال برنز ابراهیم برخورداری و الهام هریجانی تیراندازان شایسته استان به پایان رسید.

در پایان این رقابت ها با راه یابی 5تیم به فینال در نهایت تیم اصفهان با ترکیب گلنوش سبقت الهی و میثم ابراهیمی به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچنین در ادامه نیز تیم تهران با ترکیب آمیتیس جعفری و محمد احمدی نایب قهرمان شد و تیم قزوین با ترکیب ابراهیم برخورداری و الهام هریجانی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این اولین دوره مسابقات میکس تیمی بود که به صورت رسمی با اعمال قوانین جدید با سرداوری مجید نظامی داور بین المللی قزوینی برگزار شد.

 با حضور دکتر علی دادگر رییس فدراسیون، فرهاد نیکوخصال نایب رییس، رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، عباس خزایی سرپرست هیات تهران و نرگس کشاورز رییس هیات البرز مراسم اهدای کاپ و مدال به قهرمانان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز