فرماندار ساوه:

دانش آموزان نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایفا کرده اند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۵:۲۲
کد خبر: ۶۷۲۱۳۳
دانش آموزان  نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایفا کرده اند
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: نسل امروز انقلاب بالنده و تعهدگراست و همواره در صحنه های دفاع از آرمان های امام، ‌شهدا و انقلاب حضوری موثر دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛محمد بهاروند ، با نواختن زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان فرزانگان ساوه،‌ افزود: دانش آموزان و فرهنگیان نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: در دوران مبارزات انقلاب و در سال 57 جوانان و دانش آموزان با تبعیت از امام راحل کمک شایانی به پیروزی انقلاب و سرنگونی رژ‍یم شاهنشاهی کردند.

فرماندار ساوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی اکنون در آستانه 40سالگی قرار دارد،‌ گفت: ایران به برکت انقلاب در اقتدار کامل قرار دارد و الگویی برای کشورها و ملت های آزادیخواه جهان شده است.

بهاروند،‌ حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل امروز با رشادت های زرمندگان و شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد.

وی افزود: نسل امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب بالنده تر از نسل دیروز است و تعهد گرایی و بالندگی در این نسل افزایش چشمگیری دارد.

در دهه فجر انقلاب اسلامی،‌61 پروژه و طرح در شهرستان ساوه از جمله پنج واحد صنعتی،‌ گازرسانی به 13 روستای این شهرستان به بهره برداری می رسند.

عملیات اجرایی 20 طرح دیگر همچون شهرک مشاغل مزاحم و کمربندی ساوه در این ایام آغاز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز