مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

نظام تعلیم و تربیت در حکومت اسلامی وظیفه سنگینی به عهده دارد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۲:۱۴
کد خبر: ۶۷۲۱۳۹
نظام تعلیم و تربیت در حکومت اسلامی وظیفه سنگینی به عهده دارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی یک تحول خواهی مردمی برای دستیابی به حاکمیت ارزشی و دینی بود که آرمان های این انقلاب باید برای نسل امروز نهادینه شود.

 به گزارش برنا از اراک ، شهریار فولادوند در سومین روز از دهه فجر در مراسم نمادین گلبانگ انقلاب در دبیرستان ولایت دلیجان اظهار داشت: امروز در این مرکز علم و دانش جمع شده ایم تا در حضور نوجوانان و جوانان یک بار دیگر بر باورها و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کنیم و بگویم همه ما به دنبال تداوم نظام جمهوری اسلامی با آرمان های اصیل خودش هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: اصلی ترین خواسته ملت شریف ایران در آن روزهای انقلاب که دست به تحول زدند، دست یافتن به نظامی بود که در آن حاکمیت ارزش های اسلامی و دینی مدنظر باشد.

وی بیان داشت: همه تلاش کردند در تا در سایه این تحول فقه اسلامی و اخلاق اسلامی بر کشور حاکمیت پیدا کند و عینیت یابد، لذا انقلاب اسلامی یک تحول خواهی بر مبنای دست یابی به حاکمیت ارزشی و دینی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: از این رو معتقد هستیم که نظام تعلیم و تربیت در حکومت اسلامی وظیفه سنگین و مضاعف نسبت به برخی از بخش ها

فولادوند ادامه داد: ما مکلف هستیم و خود را موظف می دانیم که ندای انقلاب را به گوش کسانی برسانیم که در آن روزها شاهد انقلاب نبوده و آن صحنه ها را ندیده اند و امروز لازم است که مفاهیم انقلاب، آرمان ها و اهداف انقلاب را به گوش نونهان و نوجوانان برسانیم وتلاش کنیم آنها با همان دیدگاه ها تربیت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: برهمین اساس نظام جمهوری اسلامی سندی را به نام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که هر آنچه خواسته های نظام اعتقادی و اسلامی ماست در آن گنجانده شده به عنوان منشور تربیت در جمهوری اسلامی چراغ راه خود قرارداده و تلاش می شود در این مسیر کسانی را تربیت کنیم که دارای تمام ویژگی های مطلوب برای یک انسان یعنی مومن، متدین، صلح جو، شهادت طلب، دین باور، مسئولیت پذیر و وطن پرست باشند.

 

نظر شما