استاندار مرکزی:

فشار اقتصادی و بیکاری برازنده ملت ایران نیست

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۵:۴۱
کد خبر: ۶۷۲۶۸۲
فشار اقتصادی و بیکاری برازنده ملت ایران نیست
استاندار مرکزی گفت: روستاها کانون مولد کشور هستند و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای را در تقویت حیات اقتصاد روستایی با اشتغال مولد و رونق بخشی به کارگاه های کوچک دارد.

 به گزارش برنا از اراک ، سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در چهارمین روز از دهه فجر در دیدار با مردم روستای گازران از توابع خنداب، افزود: اشتغالزایی با بهره گیری از تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد کارگاه های کوچک کسب و کار، کلید توسعه اقتصادی روستاها است و این مهم با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: در این راستا دولت تدبیر و امید 200 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 6 درصد را برای مناطق روستایی اختصاص داده که دوره تنفس 2ساله و بازپرداخت پنج ساله دارد و استفاده هدفمند از این فرصت استثنایی در روستاهای استان ضروری است.

استاندار مرکزی گفت: تسریع در انجام مراحل اداری برای جذب این تسهیلات با هدف رفع بیکاری باید با قاطعیت از سوی مسئولان پی گرفته شود.

آقازاده اظهار کرد: فشارهای اقتصادی و بیکاری برازنده ملت فهیم ایران به ویژه مناطق روستایی نیست و نیاز است در گره گشایی از معضلات اقتصادی با برنامه هدفمند عمل شود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی سرمایه عظیم مردمی است که با رهبری داهیانه امام راحل در بهمن سال 57 به پیروزی رسید دو توانست احیاگر ارزش ها ی فرهنگی و دینی باشد و پیام آزادی خواهی و عزتمندی را به گوش جهانیان برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز