ساحل خلیج فارس میزبان برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۷۳۰۹۴
ساحل خلیج فارس میزبان برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان با حضور مربیان و ورزش دوستان از ایستگاه های دهگانه ی ورزش بانوان محلات مختلف شهر بوشهر ، روز چهارشنبه 18 بهمن 96 ، از ساعت 7 صبح،کنار ساحل خلیج فارس روبروی هتل ورزش برگزار خواهد شد

به گزارش  خبرگزاری برنا ؛ همایش بزرگ ورزش بانوان بندر بوشهر ،چهارشنبه هجدهم بهمن 96 در کنار ساحل برگزار خواهد شد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: با عنایت به فعال بودن ده ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در محلات مختلف بندر بوشهر و در راستای تشویق و ترغیب بانوان به ورزش تلاش میکنیم با برگزاری همایش های ورزش بانوان در مناسبتهای مختلف در مسیر فرهنگ سازی ورزش بانوان گام برداریم.

افسانه سیف زاده ضمن تشکر از حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از ورزش بانوان افزود: در حال حاضر بانوان زیادی در شهرستان های مختلف استان در رشته های متعدد ورزشی و در رده های سنی مختلف فعالیت میکنند که نشان میدهد ظرفیت مطلوبی در ورزش بانوان در استان وجود دارد ، کما اینکه ما در رده ی بانوان ملی پوشان متعددی داریم.اما تلاش ما بر این است تا در کنار ورزش حرفه ای ، ورزشهای همگانی را نیز تقویت کنیم.ما معتقدیم بانوان بهترین رسولان فرهنگسازی در جامعه هستند و به همین خاطر پایگاه های ورزشی متعددی را در سطح استان پیش بینی کرده ایم. و امیدواریم این ایستگاه ها با حضور گسترده ی بانوان همراه باشد. همانطور که در شهر بوشهر و برخی دیگر از شهرهای استان مورد استقبال قرار گرفته است.

سیف زاده همچنین درباره ی همایش ورزش بانوان که صبح چهارشنبه برگزار خواهد شد گفت: از مربیان ایستگاه های دهگانه ورزش صبحگاهی بانوان در شهر بوشهر دعوت کرده ایم تا همراه بانوان فعال و حاضر در ایستگاه های خود در این همایش شرکت کنند.ضمن اینکه برنامه های جانبی دیگری نیز در کنار آن برنامه ریزی شده است.

پارک بانوان، پارک نسترن ، پارک مروارید، محلات عالی آباد،کوتی، هلالی ،صلح آباد، کوی بهمنی و ریشهر از جمله ایستگاه های ورزشی در بوشهر هستند که روز های زوج از ساعت هفت ،پذیرای بانوان ورزش دوست خواهند بود.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان نیز با حضور مربیان و ورزشکاران این ایستگاهها و برخی مسئولان ورزشی ،روز چهارشنبه ساعت هفت صبح ،کنار ساحل بوشهر ،روبروی هتل ورزش و محل ساخت فانوس دریایی برگزار میگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز