فرصت سازی برای واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۵۹۴
فرصت سازی برای واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور
مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن تأکید بررفع موانع تولید، روند توسعه صنعتی و احیای واحدهای راکد و نیمه راکد را مناسب برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد"محمد لطفی معز" در دومین نشست هیأت حل اختلاف و داوری که با حضور مدیرعامل، معاون برنامه ریزی،ذیحساب و مدیرحقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به فرصت سازی که از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صورت پذیرفته، فرصت و مهلت مناسبی برای واحدهای صنعتی و تولیدی مهیا شده تا صنعتگران از این فرصت بدست آمده نهایت بهره را ببرند و ساخت و ساز واحد خود را به اتمام برسانند.

وی افزود: برای کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی و حرکت به سمت تولیدی پایدار به واحدهای صنعتی و تولیدی مهلت های 12،24، 36 ماهه نسبت به پروژه و روند اجرای کار به صاحبان صنایع داده می شود.  

وی ادامه داد: از طریق احیای واحدهای صنعتی نیمه راکد و کمک به راه اندازی این واحدها بدنبال فرصت های شغلی جدید برای مناطق کمتر توسعه یافته  هستیم.

 لطفی معز بیان کرد: تمام پرونده های حقوقی صنعتگران در کل کشور با دقت بالا از سوی سازمان رصد و بررسی می شود تا بهترین نتیجه و بدون اینکه کوچکترین حقی از صنعتگر ضایع شود لحاظ شده تا به سرمایه گذاران آسیبی وارد نشود.  

مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه و مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تأکیدکرد: در مسیر حمایت از صنعت و صنعتگران و کمک به ایجاد اشتغال و تولید هیچ اغماض و چشم پوشی نخواهیم داشت تا صاحبان صنایع با خیالی آسوده به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت و فعالیت کنند.

در ادامه این نشست" مسعود مهدی زاده مقدم" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: آشنایی بیشتر صنعتگران با قوانین و مقررات حوزه صنعت، مسائل پیش روی این حوزه و تسریع در رفع موانع آنها خواهد داشت تا صنعتگران بدون دغدغه ای به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: خوشبختانه طی نشست هایی مختلف در کارگروه های صنعت راهکارهای پیش رو برای حمایت بیشتر و رفع موانع تولید بوده تا از تمام پتانسیل ها جهت بهبود وضعیت صنعتگران استفاده شود در کل هم قوانین و مقررات و هم راهکارهایی که مصوب می شود تسهیل کننده و زمینه ساز توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی است.

 

نظر شما