امروز رخ داد ؛

افتتاح و کلنگ زنی ۸۷ پروژه با اعتبار ۸۳۶ میلیارد ریال در شهرستان دنا

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۳۶۶۷
افتتاح و کلنگ زنی ۸۷ پروژه با اعتبار ۸۳۶ میلیارد ریال  در شهرستان دنا
87 پروژه با اعتبار 836 میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری و بهشتی روی فرماندار در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در آئین افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از این پروژه ها به نمایندگی از دیگر طرح ها و پروژه ها، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

فرماندار شهرستان دنا، کلنگ زنی دو بیمارستان سی سخت با اعتبار 200 میلیارد ریال و بیمارستان شهر پاتاوه  با اعتبار 200 میلیارد ریال  را از پروژه های مهم در حوزه بهداشت درمان این شهرستان عنوان کرد.

عباس بهشتی روی در حوزه کشاورزی تولید گل رز هلندی، مزرعه پرورش ماهی، کانال های آبرسانی جداول کشاورزی، فاز 4 و5 آبیاری قطره ای معصوم آباد کریک، اجرای آبیاری تحت فشار باغات امیرآباد، توسعه باغات در اراضی شیب دار با هشت میلیارد و 87 میلیون ریال اعتبار را از پروژه های افتتاحی این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار دنا تصریح کرد: در حوزه راه و شهرسازی بهسازی و آسفالت روستاهای فاقد آسفالت (معصوم آباد کریک ، دره چنار کریک ، گل زرد توتنده، ده خداخواست) به طول 7 کیلومتر، روکش آسفالت مسیر امیرآباد تا کریک به طول 7 کیلومتر، احداث راه برآفتاب جلاله به طول 2/2 کیلومتر، احداث  جاده یاسوج پاتاوه، آسفالت جاده سی سخت، یاسوج و کریک با اعتبار 228 میلیارد و 154 میلیون ریال از جمله طرح های افتتاحی است.

وی، پروژه های افتتاحی بخش زیرساخت های شهرداری پاتاوه را  ساختمان آتش نشانی، آسفالت معابر شهری و بهسازی معابر با اعتبار19 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

فرماندار دنا، طرح ها در حوزه آبفای شهری سی سخت را اصلاح و توسعه شبکه داخلی، تعمیر و راه انداری و نصب 13 دستگاه شیرفشار شکن با اعتبار  دو میلیارد و700میلیون ریال و در حوزه شرکت توزیع نیروی برق 9 طرح با اعتبار 46 میلیارد و 808 میلیون ریال بیان کرد.

به گفته وی در حوزه راهداری نصب  پنج دستگاه دوربین ثبت تخلفات در محور یاسوج – اصفهان با اعتبار 10 میلیارد ریال و در حوزه  دهیاری های بخش مرکزی دنا سه میلیارد و 807 میلیون ریال  و درحوزه آبفای روستایی سه میلیارد و 600میلیون ریال طرح اجرا شده است.

فرماندار دنا در خصوص تسهیلات اشتغالزایی هم گفت: برای  بسته بندی و میوه های باغی در شهر سی سخت یک میلیارد ریال هزینه شده که زمینه اشتغال مستقیم هشت نفر ونانوایی صنعتی پاتاوه با 500 میلیون ریال اشتغالزایی 14 نفر را ایجا کرد.

بهشتی روی بیان کرد: برای افتتاح  و کلنگ زنی مسکن مددجویان بهزیستی 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و مسکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره )11 میلیارد و500 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار دنا با تبریک آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وتسلیت ایام فاطمیه (س)، پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف را از نتایج برکات انقلاب و دستاوردهای نظام دانست و اظهار داشت: مردم ما با تکیه بر روح اتحاد ویکپارچگی توانستند با سعی و تلاش در حوزه های مختلف پیشرفت چشمگیری را رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز