معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری:

از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون ۱۲ سالن ورزشی در شهرستان سامان بهره برداری شده است

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۷۳۷۱۵
از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون ۱۲ سالن ورزشی در شهرستان سامان بهره برداری شده است
همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 13 طرح کشاورزی، برقرسانی، اصلاح شبکه برق، بهداشت و درمان، خدماتی، تولیدی، ورزشی و فضای سبز در شهرستان سامان با 79 میلیارد و 365 میلیون ریال اعتبار و 17 نفر اشتغالزایی مستقیم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سیامک سلیمانی دشتکی روز دوشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آئین بهره برداری از طرح های شهرستان سامان در جمع مردم این شهرستان تاکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون 12 سالن ورزشی در شهرستان سامان بهره برداری شده است که از این تعداد 5سالن در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید و 7 سالن در دولت ها احداث شد که البته در 40 سال گذشته سرمایه گذاری های بسیار زیادی در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان صورت گرفته است.

 اظهار کرد: استفاده از توان بخش خصوصی و ظرفیت خیران به منظور تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام باید مورد توجه تمامی مسئولان استان باشد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: براساس پیگیری های صورت گرفته کمربندی سامان تا پایان امسال تکمیل و از ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها، قابلیت ها و پتانسیل های فراوان شهرستان سامان در بخش های مختلف و به ویژه حوزه گردشگری جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور انجام سرمایه گذاری در این شهرستان جزو برنامه های اولویت دار مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

همچنین عملیات اجرایی سه طرح جدید در شهرستان سامان شامل احداث ساختمان ثبت احوال سامان، ساخت مجتمع رفاهی، تجاری و خدماتی یاسه چاه و سنگفرش معابر روستایی یاسه چاه با 80 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز