مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

تحقق ۸۴ درصدی شاخص های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع کوچک

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۴۱۵۴
تحقق ۸۴ درصدی شاخص های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنایع کوچک
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تحقق 84 درصدی شاخص های اقتصاد مقاومتی صنایع کوچک در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، "مسعود مهدی زاده مقدم"در نشست هیأت مدیره، اظهار کرد:یکی از هدف های اصلی ما تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال در استان بوده و هست و برای عملیاتی شدن برنامه ها، برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته و خوشبختانه تا 9 ماهه سال جاری شاخص ها رشد مطلوبی داشته اند و همین روند باید تا پایان سال ادامه یابد.

وی افزود: هم اکنون 84 درصد شاخص های اقتصاد مقاومتی صنایع کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی محقق شده و باید با جدیت بیشتر همه بخش ها و حوزه ها، شاهد تحقق مطلوب تر این شاخص ها در ادامه روند کارها باشیم.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: توسعه صنایع خرد، کوچک و متوسط مهم‌ترین بستر برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و باید تلاش کرد خدمات مطلوبی به آن‌ها ارائه و حمایت لازم از این صنایع بعمل بیاید زیرا در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار هستند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال در استان، توسعه صنعتی و اقتصادی و نیز افزایش درآمد ملی را بدنبال خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز