معاون استاندار اردبیل در برنامه تلویزیونی "مردم و مسوولان" :

آینده توسعه اردبیل روشن و امیدبخش است

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۴:۴۷
کد خبر: ۶۷۴۲۳۶
آینده توسعه اردبیل روشن و امیدبخش است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با تلاش، مجاهدت و حمیتی که در استان اردبیل در دوره جدید فعالیت دولت شاهد هستیم نشان از آینده امیدبخش و روشن در مسیر توسعه استان اردبیل است.

به گزارش برنا،علی نواداد با تبریک ایام‌الله دهه فجر و روزهای خاطره‌انگیز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون سه اصل حاکم و پابرجا بر این کشور یعنی اسلام، رهبری و همراهی مردم هستیم که اگر این سه اصل در کنار هم قرار نمی‌گرفتند موفقیت ما غیرممکن بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی توانستند معادلات جهانی را به هم زده و به یک جهش علمی و توسعه در همه حوزه‌ها دست یابند، خاطرنشان کرد: ملتی که با دست خالی در سال 57 انقلاب کرد و هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشت امروز به برکت وحدت و همدلی‌ها در بهترین شرایط در عرصه منطقه‌ای و جهانی قرار گرفته و قادر است تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: ملت ایران به فضل الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌هایی که مردم در صحنه‌های مختلف نشان می‌دهند امروز به اذعان دوستان و دشمنان در یک جایگاه پرصلابتی قرار گرفته که حتی کید و توطئه دشمنان نمی‌تواند این چهره باعظمت را مخدوش کند.

نواداد پیشرفت کشورمان را در همه عرصه‌ها مرهون سه اصل یاد شده اعلام کرد و گفت: در بین استان‌های کشور استان حسینی و ولایتمدار اردبیل نقش بی‌بدیلی را در همه مقاطع و فراز و نشیب‌های این انقلاب بازی کرده است به طوری که مردم این استان با تقدیم 3 هزار و 200 شهید در دوران دفاع مقدس و جانبازان و آزادگان و ایثارگران بیشمار همواره پشتیبان این نظام الهی و ارزشی بوده است.

وی وجود 300 کیلومتر نوار مرزی را در این استان یادآور شد و بیان کرد: حتی این نوار مرزی ما در بین مناطق مرزی جزو امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود و ما این امنیت و آرامش را در استان اردبیل مرهون وحدت و یکپارچگی عام در این استان هستیم که قطعا با تلاش دولت تدبیر و امید و توجه به حل مشکلات مردم این عناصر بیش از گذشته تقویت و تعالی پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به تاریخچه استان شدن اردبیل به عنوان اولین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه تقسیمات کشوری اشاره و اظهار کرد: از سال 72 و با استان شدن اردبیل به رغم برخی عقب‌ماندگی‌ها و کاستی‌ها سعی و تلاش مضاعفی انجام شد تا در مسیر توسعه عمرانی برخی تاخیرها، تعلل‌ها و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

نواداد جهش توسعه استان اردبیل را در سال‌های اخیر قابل قبول خواند و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که دولت تدبیر و امید انجام داده و با نگاه عالمانه تیم جدید اجرایی استان با شناخت کامل از آن سعی دارند تا به توانمندی‌های همه جانبه این منطقه دقت کنند.

وی سابقه مدیریت استاندار اردبیل را در این استان به همراه معاونین بومی و آشنا به وجب به وجب این خطه یادآور شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه عظیم آبیاری در دشت مغان در قالب پروژه سد خدافرین در 62 هزار هکتار در حال اجراست که با تکمیل این پروژه و با بهره‌گیری از سیستم نوین آبیاری برای 26 هزار نفر فرصت اشتغال فراهم می‌آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: در این منطقه با ایجاد کشت و صنعت‌های متعدد و افزایش توان تولید محصولات هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز در حوزه کشاورزی اتفاق می‌افتد.

نواداد به وعده استاندار اردبیل در تکمیل و افتتاح سه ساله راه‌آهن اشاره کرد و گفت: بنده در ابتدا چندان اعتقادی به این ضرب‌العجل تعیین شده نداشتم اما با بازدیدهایی که داشتیم و فعال شدن تمام کارگاه‌ها و قطعات راه‌آهن و پیگیری شبانه‌روزی استاندار اردبیل یقین دارم که ظرف سه سال آینده این پروژه با یک کار جهادی و انقلابی به ثمر می‌نشیند.

وی اتصال راه آهن اردبیل را به شمال این استان و وصل شدن به کشورهای همسایه با هدف ترانزیت کالاها و عرضه محصولات تولید شده این استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: قطعا با تصویب منطقه آزاد تجاری اردبیل زمینه سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تولید و اشتغال فراهم آمده و در حوزه اشتغال روستایی نیز با پرداخت تسهیلات روزنه امید و نوید روزهای روشن داده می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل آینده توسعه این استان را روشن و امیدبخش خواند و افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تمام هم و غم دولت بر این است تا کارها با همراهی مردم و پشتکار مسئولان صادقانه و به نفع توسعه پایدار استان رقم خورده و در سال‌های پیش رو شرایط بهتری در این استان فراهم آید.

نواداد در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: مردم استان اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با حضور شکوهمند خود ضمن بر هم زدن معادلات جهانی در مسیر شیطنت‌های استکبار با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی سعی خواهند کرد تا وحدت و یکدلی خود را نشان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز