" خادمی" در آیین ادای احترام به شهدای استان لرستان :

به دنبال شعارهای انقلاب و تحقق کامل اهداف آن هستیم/ شهادت عنصر اصلی جهاد است

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۸:۳۸
کد خبر: ۶۷۴۶۲۹
به دنبال شعارهای انقلاب و تحقق کامل اهداف آن هستیم/ شهادت عنصر اصلی جهاد است
استاندارلرستان گفت: شهادت قاطع‌ترین اسلحه ملت ایران در مقابل سلاح‌های مادی و عنصر بازدارنده و موثر مومنین در برابر هر تهدید خارجی است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سیدموسی خادمی امروزپنجشنبه  در مراسم ادای احترام به شهدای استان لرستان ،اظهارکرد: امروز در این مکان گرد هم آمده‌ایم تا با شهدای استان، انقلاب و دفاع مقدس دوباره پیمان ببندیم و به روح پرفتوح بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر کبیر، امام خمینی(ره) سلام و دورود بفرستیم.

وی افزود: همچنین آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب داریم که در سال‌های طوفانی و بحرانی پس از امام توانستند انقلاب را به خوبی و شایستگی هدایت و رهبری کنند.

خادمی با بیان اینکه به روح ۶۳۰۰ شهید استان غیور پرور لرستان دورود می‌فرستیم، تصریح کرد: این عزیزان ستارگانی بودند که همچنان بر آسمان استان می‌درخشند و نورافشانی می‌کنند و به عنوان چراغ‌های راهنما برای عمل ما در راستای تحقق اهداف اسلامی و آرمان‌های امام راحل ما را هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز را تحت عنوان" روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت" نام نهاده‌اند، خاطر نشان کرد: مومنان در جایی که لازم است و برای حفظ دین جهاد می‌کنند.

خادمی  شهادت را عنصر اصلی جهاد برشمرد ویادآوردشد: همچنین عنصر بازدارنده و موثر مومنین در برابر هر تهدید خارجی محسوب می‌شود که خوشبختانه ملت ایران در دوران وقوع انقلاب و جنگ تحمیلی نشان دادند از مومنین واقعی هستند.

وی بیان  کرد: ملت ایران نشان دادند که بُرنده‌ترین، قوی‌ترین و قاطع‌ترین اسلحه را در مقابل سلاح‌های مادی دارند و آن را به خوبی می‌توانند به کار گیرند؛ به همین خاطر امروز، روز بزرگداشت کسی است که جان خود را بر کف می‌گذارد و از تهدیدهای خارجی نمی‌هراسد.

خادمی اضافه کرد: روز تعظیم به کسانی است که از جان خود گذشتند تا ایران، انقلاب و اسلام را بیمه کنند؛ در اینجا گرد آمده‌ایم که بگوییم همچنان به آرمان‌های انقلاب، علی‌رغم گذشت ۴۰ سال همچنان وفادار هستیم و به آن اهداف اولیه که نیل به استقلال ایران و رسیدن به آزادی‌های مشروع اسلامی است پایبندیم.

وی گفت: انقلابی که به دنبال برقراری نظامی مردم‌سالار بوده تا حاکمیت مردم را تثبیت کند و در عین حال تحت لوای دین اسلام و مذهب شیعه حاکمیت کند؛ همچنان به دنبال همین شعارها و تحقق کامل این اهداف هستیم و همچنان در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز