به مناسبت ایام مبارک دهه فجر؛

پیشکسوتان شنای قزوین به آب زدند

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳:۱۴
کد خبر: ۶۷۴۶۴۱
پیشکسوتان شنای قزوین به آب زدند
مسابقات شنای پیشکسوتان استان قزوین و قهرمانی کشور به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار و با معرفی نفرات برتر در رشته ها و رده های مختلف سنی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسابقات شنای پیشکسوتان استان قزوین و قهرمانی کشور به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در محل استخر شهید رجایی قزوین با حضور بیش از ۳۰شناگر در ۶رده سنی برگزار شد که در پایان نفرات برتر رشته ها و رده های مختلف سنی معرفی شدند.

بر همین اساس در رده سنی ۲۵تا ۲۹سال پوریا جوزی در کرال پشت و قورباغه اول شد و علی زارع چیان در کرال سینه عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

در رده سنی۳۰ تا ۳۴سال امید زهرایی در کرال سینه و قورباغه اول شد و آرش تقی خانی در کرال سینه و مهدی پورنیا در قورباغه عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی۳۵ تا ۳۹سال امیر حسین زهرایی در کرال سینه و کرال پشت برسکوی نخست ایستاد و سید حامد سیاهپوشها و محمد فرحی هم در قورباغه به ترتیب اول و دوم شدند و مجتبی سلطانشاه در کرال پشت سوم شد.

در رده سنی۴۵ تا ۴۹سال حمیدرضا قاسم زاده و امید محمدی در کرال سینه و قورباغه به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده سنی ۵۰ تا ۵۴سال پیمان پیر مرادی در کرال سینه و قورباغه اول شد و مازیار رجبی هم عنوان دوم این مواد را به خود اختصاص داد و مصطفی افشار نژاد نیز سوم شد.

در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال علی شهروان مهر در رشته های کرال سینه و کرال پشت و قورباغه اول شد و مرتضی جلیلوند عنوان دوم این مواد را کسب کرد.

در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال رحمان میرزا خانلری رقیبی برای مسابقه نداشت.

در رده سنی ۸۰ سال به بالا سید رضا میر معزی در قورباغه و کرال پشت اول شد و اصغر مظاهری در کرال سینه این عنوان را به خود اختصاص داد.

طبق اعلام روابط عمومی هیات شنا، شیرجه و واترپلو قزوین آزمون تعیین سطح دوره نجات غریق درجه 1 نیز روز دوشنبه 23 بهمن ماه در استخر شهید رجایی قزوین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما