استاندار لرستان:

لزوم انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به جوانان/باید ارتباط بین نسلی را به خوبی برقرار کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۷۴۶۴۸
لزوم انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به جوانان/باید ارتباط بین نسلی را به خوبی برقرار کرد
"سید موسی خادمی " بر لزوم انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب به جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سید موسی خادمی در مراسم آغاز رسمی پخش 24 ساعته برنامه‌های صدا و سیما مرکز استان و بهره‌برداری از 100 طرح حوزه فنی در چهلمین فجر انقلاب اظهار کرد: امروز را روز" انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نام‌ نهاده‌اند؛ آنچه که در انقلاب اسلامی شاهدیم ملتی است که ایمان خود را به عرصه عمل آوردند و با تاسی از اسلام و کسانی چون امام راحل که رفتاری نزدیک به رهبران صدر اسلام داشتند جهاد کرده و پیروز شدند.

وی افزود: آنان از جان خود گذشتند و به درجه بالای شهادت رسیدند و در ادامه این واقعه بزرگ را در تاریخ ایران رقم زدند.

خادمی با بیان اینکه ملت ایران توانستند به خواسته تاریخی خود دست پیدا کنند، تصریح کرد: این ایام یادآور فداکاری‌های مردم ایران در سایه تعالی و نویدبخش اسلام است و امیدواریم به اهداف امام راحل و انقلاب پایبند باشیم.

وی بر لزوم انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام به جوانان تاکید کرد و یادآورشد: باید ارتباط بین نسلی را به خوبی برقرار کرد و آنچه را که شهیدان و امام می‌خواستند به جوانان منتقل کنیم.

خادمی  با اشاره به عقب ماندگی‌های به وجود آمده طی سال‌‌های متمادی در کشور ،گفت: این توسعه‌نیافتگی‌ها به علت قصور صد ساله دولت‌ها در ایران بوده که در حوزه زیرساختی به وجود آمده است و در بازه زمانی کوتاهی جبران نمی‌شوند.

وی بیان کرد: در بحث آزادراه‌ها، راه‌آهن، دانشگاه‌ها و... عقب‌ماندگی‌هایی در کشور وجود دارد که نمی‌توان در زمانی اندک آنها را بهبود بخشید اما در بعضی حوزه‌ها مانند فن‌آوری، علوم جدید و ارتباطات نباید این حرف را زد.

خادمی ادامه داد: در حوزه‌هایی که عمرشان بین ۲۰ تا ۲۵ سال است نباید استان‌ها عقب بیفتند چراکه کارهای جدیدی در حال انجام است و توجیه‌پذیر نیست که بگوییم ما زیرساخت‌های لازم را نداریم.

وی افزود: این حوزه‌های تازه تعریف شده مبتنی بر دانش و مغز انسان‌هاست و کمتر به پول و منابع فیزیکی محلی وابسته است.

 خادمی عنوان  کرد: خوشبختانه انسان‌های توانمند و دانشی در تمام ایران پراکنده شده‌اند و به طور میانگین حتی در استان‌های محروم به مراتب وضعیت بهتر است.

وی  با اشاره به رسانه استان ،تاکید کرد: کار خوبی در حوزه رسانه و خبر استان انجام شده که قابل تقدیر است؛ در این حوزه اقدامات زیادی شده و آمادگی کافی وجود دارد اما نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

خادمی ابراز  کرد: با وجود نیروهای خوب و با انگیزه‌ای که در رسانه استان وجود دارد مطمئنا می‌توان بهتر از سایر استان‌های برخوردار عمل کرد و موفق بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز