معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد:

عزم جدی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۰:۰۲
کد خبر: ۶۷۴۶۶۵
عزم جدی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم
معاون پارلمانی رییس جمهور از عزم جدی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم و اقدامات لازم در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حسینعلی امیری" معاون پارلمانی رییس جمهور امروز پنجشنبه در مراسم روز شهرستان تاکستان که در سالن امام علی (ع) برگزار شد اظهار کرد: دولت از مشکلات مردم مطلع است و عزم جدی برای رسیدگی به وضعیت معیشتی جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امروز در سایه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان سالگرد انقلاب را جشن می گیریم افزود: با دردها و مشکلاتی که مردم دارند دولتمردان هم ناراحت و در رنج هستند و تلاش می کنند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: مسوولان از بطن مردم هستند و خود را جدا از مردم نمی دانند و دغدغه رفع مشکلات را دارند.

وی تصریح کرد: باید مردم در یک شرایط معیشتی مناسب قرار گیرند، باید رفاه مردم بالا برود و عزم دولت تحقق برنامه های اعلام شده است.

امیری یادآور شد: تیم دولت مصمم است به وعده های رییس جمهور عمل کند و به خواسته های بحق مردم جواب دهد.

وی گفت: وقتی سایه قطعنامه های شورای امنیت بر کشور افتاد برخی از خدمات تحت تاثیر قرار گرفت و نتوانستیم برخی خدمات را انجام دهیم و با نوسانات اقتصادی مواجه شدیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: وقتی اقتصاد ما مبتنی بر نفت است و نگذاشتند نفت ما به فروش برسد دچار مشکلات مالی شدیم.

وی بیان کرد: نتوانستیم ناوگان هوایی که ۴۰درصدش غیر فعال بود را فعال و نوسازی کنیم، بالغ بر ۴میلیارد دلار خرید سفر از شرکتهای خارجی داشتیم، کاهش قیمت نفت ما را دچار مشکل کرد.

امیری تصریح کرد: در شرایطی که قیمت نفت نصف شد بسیاری از کشورها دچار بحران اجتمالی شدند مانند ونزوئلا که مردم با تحمل همه مشکلات همچنان تابع رهبری هستند و از نظام پشتیبانی می کنند.

وی گفت: با همه مشکلات مالی دولت اعتبارات قابل توجهی برای واحدهای تولیدی اختصاص داد و کارخانه های تعطیل شده را با پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگرداند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: اعتبارات آموزش و پرورش سه برابر شد، نظام سلامت در جهت حل مشکلات درمانی اجرایی شد، مستمری مددمویان سه برابر شد.

امیری عنوان کرد: حل مشکلات فقط توسط دولت ممکن نیست باید همه قوا کمک کنند، دولت در هیچ کاری بدون کمک مردم قادر به حل مشکلات نیست.

وی یادآور شد: امروز بدون همکاری مردم و کشاورزان نمی توان بحران آب را حل کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در عهدی که با مردم بسته است وفادار است، آنچه امروز مهم است وحدت و انسجام مردم و مسئولان است.

امیری اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب در ۳۹سال گذشته اعم از جنگ تحمیلی، ترور، تحریم فقط وحدت است، باید در جامعه امید ایحاد کنیم، هر کس مردم را نا امید کند به دولت ظلم نکرده بلکه به نظام خیانت کرده است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، مایه دلگرمی است و توطئه‌ دشمنان علیه نظام را نقش برآب می کند.

امیری بیان کرد: اگر کشور آسیب ببیند همه در این کشتی آسیب خواهیم دید، اصلاح طلب، اصول گرا، چپ و راست نداریم همه باید با وحدت در مسیر ارمانها گام برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز