استاندار کرمانشاه:

نداشتن برنامه برای حاشیه‌نشینان هزینه‌های زیادی به بارمی‌آورد

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۱:۵۷
کد خبر: ۶۷۴۷۰۳
نداشتن برنامه برای حاشیه‌نشینان هزینه‌های زیادی به بارمی‌آورد

خبرگزاری برنا در کرمانشاه؛ امروز پنجشنبه در نشست بررسی زیر ساخت‌های راه و شهرسازی استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: اگر برای هدایت موج‌های حاشیه نشینی برنامه نداشته باشیم خود حاشیه‌نشینان برنامه‌ریزی کرده و اصلاح رویه اشتباه آنها، هزینه‌های گزافی روی دست دولت خواهد گذاشت.

وی افزود: در بازآفرینی شهری باید به دنبال جذب مشارکت حداکثری مردم باشیم و برای جلب همراهی مردم باید برنامه‌ریزی و اجرا به گونه‌ای باشد که مردم احساس ذینفع بودن کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: در برنامه‌ریزی برای بازآفرینی شهری در شهرهای مختلف استان کرمانشاه، طرح و اجرای برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که برای مقابله با مشکلات شهرها، اهداف راهبردی و بلند مدت داشته باشیم.

بازوند ادامه داد: تا موانع را از مسیر بازآفرینی شهری برنداریم، همه برنامه‌ها بی‌نتیجه خواهد بود، باید اعتراف کنیم که نتوانسته‌ایم مانع حاشیه‌نشینی شویم.

وی افزود: بافت‌های ناکارآمد چالش بزرگ مدیریت شهری در توسعه شهرها محسوب می‌شوند که هزینه‌های زیادی برای مدیریت شهری در پی دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر برای هدایت موج‌های حاشیه نشینی، برنامه نداشته باشیم، خود حاشیه‌نشینان برنامه‌ریزی خواهند کرد و اصلاح رویه اشتباه آنها، هزینه‌های گزافی بر روی دست دولت خواهد گذاشت.

بازوند گفت: باید بخش خصوصی در عرصه بازآفرینی شهری وارد میدان شود. حجم کار بازآفرینی شهری به حدی است که اجرای آن با تکیه بر اعتبارات و امکانات دولتی به‌تنهایی میسر نیست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز