رئیس خیریه آبشار عاطفه ها قوچان خبر داد:

کمک ۵ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریالی خیران به نیازمندان و ایتام خیریه

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۳:۲۹
کد خبر: ۶۷۴۹۲۵
رئیس خیریه آبشار عاطفه های شهرستان قوچان از کمک 5 میلیارد و 119 میلیون ریالی خیران به نیازمندان و ایتام خیریه آبشار عاطفه های این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ نوروزعلی گله دار رئیس موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان قوچان در گفتگو با خبرنگار برنا از قوچان ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر با بیان اینکه این مجموعه بنیادی است غیر دولتی و مردمی از سال 1380 همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام، فعالیت خود را در خدمت رسانی به همنوعان نیازمند بنا نهاده است، تصریح کرد: خیریه آبشار عاطفه ها با بیش از 300 شعبه در سراسر کشور و با 2800 نفر کارمند به عنوان بزرگترین خیریه غیر دولتی در کشور مشغول به فعالیت است.

رئیس موسسه خیریه آبشار عاطفه های قوچان هدف اصلی این موسسه را ارائه خدمت به مددجویان دانست و اعلام کرد: موسسات خیریه کمک های متفاوتی دارند اما در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان این کمک ها بسیار چشمگیر است به شکلی که در طول سال جاری اهدا 33 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به مبلغ 900 میلیون ریال و هر کدام به ارزش 30 میلیون ریال کمک شده است.

گله دار اعلام کرد: همچنین 17 اسفند ماه سال جاری موسسه خیریه آبشار عاطفه های قوچان مراسمی تحت عنوان اهدا جهیزیه به 100 زوج جوان نیازمند این شهرستان در محل تالار پیوند خواهد داشت.

رئیس خیریه آبشار عاطفه ها قوچان از کمک 5 میلیارد و 119 میلیون ریالی خیران به نیازمندان و ایتام خیریه آبشار عاطفه ها قوچان طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: یک هزار و 211 نفر خیر به صورت متغییر به این مجموعه کمک می کنند و آمار مراجعه کنندگان نیازمند حدود 2 هزار نفر می باشد.

وی ادامه داد: بیشترین مراجعه کنندگان را قشر خانواده های معتادین و بیکار تشکیل می دهند و بیماری، ایتام، از کار افتادگی، فوت سرپرست و بد سرپرست در رده های بعدی قرار می گیرد.

رئیس خیریه آبشار عاطفه های قوچان در پایان عدم استفاده صحیح و بهینه از ظرفیت های احکام خمس و زکات در جهت جذب کمک به موسسه، همکاری جزئی کمک های جمع آوری شده از سوی جشن عاطفه ها به خیریه و نبود مکانی متناسب برای فعالیت های موسسه از مشکلات خیریه آبشار عاطفه های قوچان دانست و اظهار کرد: کمک خیرین در قالب وقف خانه و یا زمینی به موسسه در جهت تداوم و افزایش فعالیت های موسسه به مددجویان بسیار تاثیر گذار است.

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز