استاندار اردبیل:

حضور سرمایه‌گذاران در اردبیل به‌صورت ویژه حمایت می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۳:۴۶
کد خبر: ۶۷۵۴۷۳
استاندار اردبیل گفت: جذب و حضور سرمایه‌گذار در این استان در راستای اشتغال‌زایی و رفع دغدغه بیکاری به‌صورت ویژه حمایت خواهد شد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو ظهر شنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمی تصریح کرد: حمایت از بخش خصوصی می‌تواند منجر به رونق اشتغال شود و ما قول ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال آینده را مطرح کردیم که این موضوع در سایه همکاری دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص کاهش بروکراسی اداری منجر به تشویق سرمایه‌گذاران خواهد شد، افزود: در وضعیتی که دولت با محدودیت مالی مواجه است، ضروری است سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای پیشبرد طرح و برنامه‌ها حمایت شود.

استاندار اردبیل تأکید کرد: تا زمانی که دیدگاه حمایتی و تشویقی حاکم نباشد نمی‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم ساخت و خوشبختانه در بین ادارات استان این دیدگاه حاکم شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ویژه در مناطق محروم قویاً مورد حمایت است، اضافه کرد: بسته‌های تشویقی از جمله اختصاص زمین با تخفیف در شهرک‌های صنعتی پیش‌بینی شده است.

بهنام جو با بیان اینکه اقدام برخی سرمایه‌گذاران در اشتغال‌زایی قابل‌تحسین است، متذکر شد: طرح‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا حمایت و هر امکانی مورد نیاز سرمایه‌گذار باشد فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است در سفر استاندار اردبیل به شهرستان گرمی ۵۲ پروژه عمرانی با ۴۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز