نماینده مردم پلدخترومعمولان در مجلس شورای اسلامی:

دولت باید در زمینه اشتغال گام بردارد/ پلدختردر زمینه های زیرساختی در سطح استان پیشتاز است

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۳:۰۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۵۷۹۲
دولت باید در زمینه اشتغال گام بردارد/ پلدختردر زمینه های زیرساختی در سطح استان پیشتاز است
سید حمید رضا کاظمی گفت: باید به مردم امید بدهیم و طوری برخورد نکنیم باعث تزریق ناامیدی در میان مردم شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛کاظمی در مراسم راهپیمایی 22بهمن با بیان اینکه مایوس کردن مردم در هر لباس و هر جایگاهی که صورت گیرد آب به آسیاب ریختن دشمن است ،اظهار کرد: در تریبون ها نباید به گونه ای رفتار شود که باعث ناامید کردن مردم شود زیرا مردم امید می خواهند.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیریهای انجام گرفته کلنگ مینی پالایشگاه پلدختر امروز با حضور استاندار لرستان بر زمین زده خواهد شد و پس از سالها رکود این قول را به مردم می دهم که در نیمه سال 97بخشی از پمپاژهای آبرسانی پلدختر به بهره برداری برسد.

کاظمی با بیان اینکه آهک هیدراته پلدختر با مشکلاتی مواجه شد و به همین دلیل سرمایه گذار نتوانست در این طرح گام های عملیاتی بردارد ،تصریح کرد: به همین دلیل با پیگیریهای که داشتیم خوشبختانه عملیات اجرایی با مشارکت ایمیدرو شروع شد و کار اجرا آغاز شده است.

وی یادآورشد: تعرفه برق گرمسیری پلدختر که حق مسلم مردم این شهرستان است پس از یکسال و نیم پیگیریهای مداومی که داشتیم بالاخره مورد قبول واقع شده و وزارت نیرو دستور اعمال آنرا داده و از آغاز فصل گرما این تعرفه تعدیل خواهد شد.

کاظمی گفت: پلدختر در خیلی از زمینه های زیرساختی در سطح استان پیشتاز است که این امر حاصل پیگیریها و رایزنی هایی بوده که در سطح استان و کشور داشته ایم و خوشبختانه الان در زمینه راه روستایی ،آب روستایی و گاز جهش بسیار محسوسی داشته ایم .

وی خاطر نشان کرد: نباید با ناامید کردن مردم و طرح مسائلی که وحدت شکن است در برخی تریبون ها مردم را مایوس کنیم .

کاظمی  گفت: من نماینده مردم هستم ،مجری نیستم و این دولت است که باید در زمینه اشتغال گام بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز