وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قائمشهر:

جهت گیری تمامی فعالیت‌های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۷:۲۵
کد خبر: ۶۷۵۹۷۵
جهت گیری تمامی فعالیت‌های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای این که اشتغال‌زایی در کشور برای مردم ملموس شود، جهت‌گیری تمامی فعالیت‌های اقتصادی باید اشتغال آفرینی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ علی ربیعی در مراسم بهره‌برداری از طرح ارتقاء هتلینگ و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی ولی‌عصر (عج) قائمشهر گفت: با این‌که امسال توانسته‌ایم بین 600 تا 700 هزار شغل ایجاد کنیم اما بیکاری آن‌چنان در کشور انباشته شده که اجازه نمی‌دهد این میزان اشتغال دیده شود.

وی با اعلام این که دولت برای ایجاد اشتغال در سال آینده 72 هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی کرده است، افزود: سهم مازندران از بودجه اشتغال‌زایی سال آینده 330 میلیارد تومان است تا نابرابری‌های موجود در روستاها و حاشیه شهرها از بین برود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که نظام پس از استقرار مسیر درستی را در پیش گرفته است، ادامه داد: هم اکنون همه ما به عنوان کارگزاران نظام در حال درست کردن وضعیت داخلی کشور زیر سایه رهبری هستیم و مردم آثار آن را در سال‌های آینده خواهند دید.

ربیعی همچنین در این مراسم در پاسخ به پرسش یکی از کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی که نگران وضعیت بیمه‌های دارویی برای خود بود، گفت: بسیار خرسندم که به برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه حرف‌های خود را بیان می‌کنند تا ما در صدد رفع آن برآئیم.

وی افزود‌: کسانی که می‌گفتند انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی‌رسد، امروز توانستند دلدادگی مردم به این نظام مردم سالار دینی را، که با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند، مشاهده کنند.

گفتنی است در این مراسم طرح استانداردسازی و توسعه بخش اورژانس و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز