فردا در مشهد جشنواره منطقه ای شعر فجر آغاز می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۶۲۶۱
فردا در مشهد جشنواره منطقه ای شعر فجر آغاز می شود
سرپرست دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از شروع برنامه های اختتامیه جشنواره منطقه ای شعر فجر در مشهد خبر داد.

ملیحه بذری در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این خبر افزود: روز سه شنبه 24 بهمن ماه برنامه های جشنواره منطقه ای شعر فجر با حضور شاعران سه استان خراسان در مشهد با برگزاری کارگاه تخصصی ادبی آغاز می شود.

وی اظهار داشت: سه شنبه 24 بهمن ماه ساعت 16 الی 18 کارگاه ادبی شعر با حضور محمد کاظم کاظمی آغاز گر برنامه های این جشنواره خواهد بود و ساعت 18 الی 20 محفل شعر فجر با حضور شاعران سه استان برگزار می شود.

سرپرست دفتر شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی شعر با حضور دکتر منوری و دکتر علیرضا قیامتی خبر داد و گفت: این کارگاهها صبح روز 25 بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: آیین اختتامیه این جشنواره روز 25 بهمن ماه ساعت 15 برگزار می شود و در این مراسم از 8 نفر شاعر برگزیده، دو شاعر پیشکسوت و 6 انجمن شعر فعال در استان خراسان رضوی تقدیر به عمل خواهد آمد.

بذری در پایان گفت: مجتمع رفاهی شهید کامیاب واقع در نبش سناباد 25 محل برگزاری جشنواره منطقه ای شعر فجر می باشد و کلیه علاقمندان می توانند در محفل شعر و کارگاههای تخصصی شرکت کنند و در پایان این کارگاهها گواهینامه آموزشی نیز برای شرکت کنندگان صادر می شود.

 

نظر شما