"خانم گل مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه های کشور"درگفت وگو بابرنا:

فوتسال بانوان لرستان حرف های زیادی برای گفتن دارد/تیم صدف کوهدشت از مدعیان است

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۷۶۳۰۹
فوتسال بانوان لرستان حرف های زیادی برای گفتن دارد/تیم صدف کوهدشت از مدعیان است
"معصومه آقاخانی " در گفت وگوی اختصاصی با برنا گفت: فوتسال بانوان لرستان حرف های زیادی برای گفتن دارد ولی عدم اسپانسر ودوری از پایتخت باعث شده که نتوانندقابلیت های خودرا نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ آقا خانی  در این گفت وگو با اشاره به  دعوت  بانوان فوتسالیست لرستانی به تیم ملی، اظهار کرد: هر سری بازیکنانی از لرستان به تیم ملی دعوت می شوند کما اینکه شاگردانی از خودم به نامهای یلدا طرحانی و فائزه محمدی به تیم ملی دعوت شدند اما به خاطر دوری وفاصله استان از تهران نمی توانند ماندگار شوند وفقط در حد همان  دعوت می مانند؛ چون دوری از خانه برایشان مشکل است.

وی با اشاره به  وضعیت فوتبال بانوان لرستان ،افزود:نبود اسپانسر اصلی ترین مشکل بانوان فوتبالیست لرستانی است؛ آنها باید اسپانسر داشته باشند تا بیشتر از این خود را نشان دهند چون بازیکنان خیلی خوبی داردوبسیاربا استعداد هستند ؛در این وسط باید یکی به آنها کمک کند الان تیم صدف کوهدشت تحت اسپانسر آقای ناصری دارد بازی می کند که موفق شده است به خوبی خودرا نشان دهد.

 این بازیکن ومربی  لرستانی فوتسال تصریح کرد: شرایط فوتسال بانوان لرستان خوب است لااقل در گذشته  مسابقات دیر به دیربرگزار می شد ولی الان فستیوالها ورده بندی ها در سنین مختلف خوب برگزار می شوند که باعث می شود دانش آموزان  مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به بازی های دور رفت لیگ دسته یک کشور وحضور خود در تیم صدف کوهدشت در این بازی ها ،افزود: در این بازی ها با 8 گل توانستم خانم گل شوم .

آقاخانی با بیان اینکه سطح مسابقات از لحاظ کیفی بسیار عالی است وتحت نظارت نماینده فدراسیون برگزار می شوند،عنوان کرد:23 تیم در این لیگ حضور دارند که در 4گروه بازی می کنند که دربین آنها  گروه ما سخت ترین است .

خانم گل مسابقات فوتسال  لیگ دسته یک باشگاه های  کشور ادامه داد: کیفیت بازی های تیم صدف کوهدشت  عالی هستند  ومی توانم بگویم که تیم صدف حرف برای گفتن دارد واز مدعی ها است.

معصومه آقاخانی بیان کرد: در دور رفت بازی ها بدون شناخت بود ولی الان در سری دوم با آنالیز وتحلیل بازی می کنیم وشناخت کلی از تیمها خواهیم داشت .

وی یادآورشدسطح فنی مسابقات دراین لیگ  بسیار عالی هستند  و بازی های خوب تیم صدف تحسین نمایندگان فدراسیون  را نیز برانگیخته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز