نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

خیران همواره در امتداد مسیر مجاهدان راه حق حرکت می‌کنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۷۶۳۳۷
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: خیران در حوزه‌های مختلف به عنوان بازوان قدرتمند انقلاب همواره در امتداد مسیر شهدا و مجاهدان حرکت می‌کنند.

به گزارش برنا، آیت‌الله سید حسن عاملی امروز در آیین افتتاح مدرسه خیریه امام علی (ع) شهرستان نمین اظهار داشت: کار تربیتی خیران در حوزه‌های مختلف در واقع سرمایه معنوی، الهی و عظیم بوده که در مسیر انقلاب رقم می‌خورد و هر کس در این وادی قرار گیرد عمل او پربرکت است.

وی با اشاره به اینکه خیران به عنوان بازوان انقلاب همواره در امتداد مسیر مجاهدان و شهدا حرکت می‌کنند، ‌افزود: حرکت در راستای مدرسه‌سازی و بانی بودن در این کار خیر یکی از رسالتهای همه مردمان انقلاب می‌باشد که در واقع خیران به عنوان پیشتازان این مهم را بر دوش کشیدند.

امام جمعه اردبیل با تمجید از پیشینه فرهنگی شهر نمین گفت: تربیت استوارترین مسیر در راه پرورش استعدادها و قابلیت های انسانی است که با شکوفایی آن علاوه بر تحول فردی، دنیا متحول خواهد شد و در واقع خیران در این امر مهم گام برداشته و زیرساختهای لازم را برای تحقق این مهم رقم می‌زنند.

عاملی شهر نمین را پیشتاز در عرصه فرهنگ و ادب دانست و بیان کرد: همگان به نام و شهره این خطه افتخار و با احترام از آن یاد می‌کنند که این نشان از وجود انسانهای فرهیخته و بزرگ می‌باشد و همواره در کارهای فرهنگی و خیرخواهانه پیش‌قدم بوده است.

وی با اشاره به ساخت مدرسه و توسعه فضاهای علمی و آموزشی در سطح استان و تاکید بر اهمیت این مهم اظهار کرد: روی‌آوری به کارهای خیرخواهانه همچون ساخت مدرسه و مسکن برای نیازمندان یک رسالت مهمی است که باید واجدان شرایط در جامعه به این مهم توجه داشته باشند که نیاز است تا در این زمینه از خیران و مدرسه‌سازان خیر استان نهایت تلاش و قدردانی را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضور مستمر و مداوم خیران مدرسه‌ساز در عرصه مدرسه‌سازی و ساخت و توسعه فضاهای آموزشی را امری مهم و قابل افتخار در استان دانست و از خیران مدرسه‌ساز شهرستان نمین به عنوان خطه فرهنگ و تمدن فرهنگی استان تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز