مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه اول تعزیرات حکومتی قزوین در کشور

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۷۷۵
کسب رتبه اول تعزیرات حکومتی قزوین در کشور
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کسب رتبه اول این اداره کل در ارزیابی اداره کل تعزیرات حکومتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمود احمدی" مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین با عملکرد مطلوب خود در بخش های مختلف توانست عنوان برتر را در ارزیابی اداره کل تعزیرات حکومتی کشور به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به تلاش ها و موفقیت های این اداره کل در سالجاری اعلام کرد: در یازده ماهه سالجاری بالغ بر 7هزارو 577پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که متخلفان به بیش از  143میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند،که از این تعداد در بخش کالا و خدمات 6917پرونده با99درصد عملکرد،در پرونده های قاچاق کالا و ارز 446 پرونده با 99درصد عملکرد و در حوزه بهداشت دارو و درمان 214پرونده با 96درصد عملکرد، مختومه شده است.

این مقام مسوول با ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل در سالجاری افزود: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گرانفروشی و کم فروشی جز  بیشترین تخلفات صنفی ودر زمینه  قاچاق نیز، کالای دخانی، پوشاک و لوازم آرایشی بیشترین میزان پرونده را از حیث فراوانی به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: از اواخر سال1392 با تصویب قانون جدید قاچاق کالا وارز،صلاحیت های ثانویه به صلاحیت های اولیه رسیدگی به پرونده های قاچاق وفق ماده  44قانون مذکور به سازمان تعزیرات حکومتی محول شد و پس از اصلاح قانون نظام صنفی بعضی از امور مانند فروش کالای فاقد استاندارد اجباری، فروش کالای تاریخ گذشته و عدم ارائه فاکتور جرم انگاری شد.

این مقام مسوول ادامه داد: ویژگی های خاص تعزیرات سبب رسیدگی بهنگام  به پرونده های ارجاعی شده است که این مهم در اداره کل  تعزیرات حکومتی استان قزوین به نحو بسیار خوب انجام می گیرد،بطوریکه مدت زمان رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام  آنها به میزان قابل توجهی کمتر از استاندارد تعیین شده سازمان مرکزی می باشد  و نسبت به شاخص های  کشوری نیز در وضعیت بسیار مطلوبی  قرار داریم.

وی بابیان اینکه این اداره کل با دستگاههای ذیربط  اقدام به برگزاری طرح های سالیانه مانند طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدارس، یلدا و... می کند افزود با توجه به نزدیکی ایام سال نو و افزایش تقاضای مردم از بازار کالا و خدمات، طرح نوروزی از اسفندماه سالجاری تا پایان تعطیلات نوروزی با تشدید نظارت ها وانجام گشت های مشترک سیار جهت تسریع در فرآیند پاسخ گویی به شکایات و گزارش های واصله مردمی برگزار خواهد شد تا با ایجاد ثبات، آرامش و تنظیم بازار، مردم سال نو با برکتی  را پیش رو داشته باشند.

این مقام مسوول ضمن اشاره به رتبه های بی سابقه و توفیقات کم نظیر این اداره کل در سال جاری و سه سال اخیر،کسب این موفقیت ها را ناشی از تعهد، تخصص و تلاش بی وفقه همکاران برشمرد.

احمدی کسب رتبه اول تعزیرات حکومتی استان قزوین در میان  31استان کشور در ارزیابی عملکرد بر اساس اعلام معاون محترم ریاست جمهوری و ریاست سازمان امور اداری و استخدامی کشور در هر سه شاخص اختصاصی، عمومی و نهایی،کسب رتبه برتر تعزیرات حکومتی قزوین در سطح استان در زمینه ارزیابی عملکرد،کسب رتبه برتر تعزیرات حکومتی قزوین در سطح استان در زمینه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کسب رتبه برتر تعزیرات حکومتی قزوین در سطح استان در زمینه عفاف و حجاب، کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه توسط تعزیرات حکومتی استان قزوین در سطح استان در زمینه برگزاری نماز و انتخاب به عنوان دستگاه برتر کمیسیون قاچاق استان را ازجمله مهم ترین دستاوردهای این اداره کل دانست.

وی در پایان از مردم شریف استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه صلاحیت این دستگاه این مواد را به شماره تلفن های124 و 135گزارش دهند.

احمدی اصناف را به رعایت قوانین و مقررات صنفی و حقوق مصرف کننده توصیه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز