طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت؛

افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان در قزوین

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۶۷۷۲۷۶
افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان در قزوین
یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار و دیگر مسوولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طی مراسمی با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و جمعی از انبوه سازان و صنعتگران، یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۴۵واحد تولیدی و بازرگانی، آخرین دستاوردها و تولیدات خود در صنایع ساختمان شامل: درب و پنجره، مصالح ساختمانی، طراحی ساختمان، تزئینات ساختمانی، پروژه های انبوه سازی را در فضایی به مساحت ۳۶۰۰مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه انواع نماهای ساختمانی، کاشی و سرامیک، آجر و سفال، بتن، مصالح ساختمانی، دکوراسیون و طراحی و تزئینات داخلی ساختمانها، انواع لوله های پلی اتیلن، شیرآلات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و ماشین آلات ساخت و ساز، آهن آلات ساختمانی، سقف کاذب، گچ بری، موکت و کاغذ دیواری، کولر، شوفاژ و درب و پنجره در معرض دید قرار گرفته است.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، همزمان با ششمین نمایشگاه انبوه سازان از تاریخ ۲۴لغایت ۲۷بهمن ماه به مدت ۴روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست.

 

نظر شما