معاون عمرانی استاندار قزوین:

قطع خدمات آبفای شهری قابل پذیرش نیست

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱:۵۹
کد خبر: ۶۷۷۶۷۲
قطع خدمات آبفای شهری قابل پذیرش نیست
علی فرخزاد گفت: قطع خدمات آبفای شهری حتی برای چند ساعت هم قابل پذیرش نیست و باید خدمات رسانی در این بخش بدون وقفه استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار قزوین در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آبفای استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد اظهار داشت: در شرایط بحران آبی باید از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم تا بخشی از نیازها تامین و بدون قطع خدمات آبفای شهری حتی برای چند ساعت خدمات رسانی در این بخش بدون وقفه استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه آبرسانی شهری، توزیع اصولی آبی و توسعه طرح های فاضلاب شهری از برنامه هایی است که باید مورد توجه جدی مدیر جدید قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: پیگیری استفاده از پساب ها با مشارکت بخش خصوصی و تسریع در انتقال آب سد طالقان هم باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت شهرداری ها و شورای شهر در اجرای طرح های آبرسانی هم می تواند مورد توجه قرار گیرد.

 فرخزاد اضافه کرد: شرکت آبفا از دستگاههایی است که بایدخدمات شبانه روزی و بدون وقفه ارائه کند و قطع خدمات این شرکت حتی برای چند ساعت قابل تحمل نیست.

وی اظهار داشت: با انتقال آب سد طالقان برای تامین آب شرب ۱۴شهر و ۱۹۴روستا اقدام شده است که با اجرای این طرح می توان بخشی از نیازها را تامین کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز