سرمربی تیم امید کاسپین قزوین:

در لیگ امسال کار سختی داشتیم

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۴:۳۱
کد خبر: ۶۷۷۶۹۰
در لیگ امسال کار سختی داشتیم
صادق افشار گفت: باتوجه به حساس شدن مسابقات لیگ یک امید و نیز تغییر و تحولات زیاد در بازیکنان به دلیل شرایط سنی آنها در لیگ امسال کار سختی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "صادق افشار" سرمربی تیم امید کاسپین قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا، در خصوص عملکرد این تیم و حضور در مسابقات لیگ دسته اول امید کشور برای سومین سال پیاپی عنوان کرد: واقعا شرایط و بازی کردن در لیگ هر سال سخت تر می‎ شود و  چاره ای جز کار و تلاش نداریم، ما نیز از این موضوع مستثنی نبودیم و با توجه به این که سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم، امسال کارمان در لیگ سخت‎تر بود چرا که تغییر در نحوه برگزاری مسابقات و گروه بندی شرایط را به مراتب دشوار کرد.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلاتی که امسال داشتیم، همین موضوع بود و باعث شد لیگ را مقداری بد شروع کنیم ولی خدا را شکر با این که  شروع خوبی نداشتیم، توانستیم در ادامه کار، تیم را جمع کنیم و با صلابت به مسابقات ادامه دهیم و در حالی که سال گذشته با اختلاف تنها 2امتیاز از صعود به مرحله بعدی باز ماندیم، ولی امسال به دلیل کم تجربگی بازیکنان، آسیب دیدگی و  تعداد کم بازیها سال سختی را به لحاظ فنی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم علیرغم کمبود بازیکن و وجود  تیمهای قدرتمند امتیاز تیم را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین قزوین درباره کیفیت لیگ امسال نیز تصریح کرد: طبیعتا هر چه  به جلو می ‎رویم، از لحاظ سخت ‎افزاری نیز سال به سال پیشرفت می‎ کنیم و شاهد زمین ‎های بهتری هستیم و از لحاظ نرم ‌افزاری نیز داوران، مربیان و بازیکنان پیشرفت بهتری داشتند.

 وی با بیان این‎که توجه به تیم‎های پایه افزایش پیدا کرده است، افزود: این موضوع باعث شده اهمیت مسابقات امید بالا برود چرا که بیشتر بازیکنان لیگ برتر بزرگسالان در تیم‎های امید نیز‎ بازی می‎کنند و بیشتر تیم‎های لیگ برتر می‎توانند از بازیکنان تیم‎های امید بازیکن بگیرند.

 افشار اضافه کرد: این مساله به ما کمک می ‎کند که لیگ بهتری داشته باشیم و سال به سال نیز پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: در فصل جاری با هماهنگی و نظر سعید دقیقی سرمربی بزرگسالان 6بازیکن تیم امید به  عضویت تیم بزرگسالان کاسپین درآمدند و تعامل بسیار خوبی میان تیم امید با نظر سرمربی  تیم بزرگسالان شکل گرفته است و شاهد ارتباط بسیار خوبی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیم بزرگسالان هستیم به نحوی که در لیگ دسته دوم، دو سه نفر از این بازیکنان در ترکیب تیم بزرگسالان به میدان رفتند و درخشش خوبی داشتند.

سرمربی تیم امید کاسپین قزوین خاطرنشان ‌کرد: زمانی که تعامل وجود داشته باشد، هر دو تیم می‎توانند از مزایای خوبی بهره‎مند شوند و این تعامل همواره بین تیم امید و تیم بزرگسالان وجود داشته است و همین امر موجب شده بازیکنان جوان قزوین در فصل جاری فرصت بیشتری برای بازی در تیم بزرگسالان پیدا کنند و به طور حتم این پوست اندازی و شجاعت استفاده از بازیکنان جوانتر توسط سعید دقیقی سرمربی بزرگسالان می تواند افق های روشنی پیش روی فوتبال قزوین در سالهای آتی قرار بدهد.

افشار  تاکید کرد: برای داشتن یک باشگاه سر آمد و با کیفیت باید گام به گام ساختار و اصول باشگاه تغییر کند که در سالجاری در باشگاه کاسپین با مدیریت محمد ابراهیم عصارزاده و تیم فنی شاهد حرکتهای خوبی مثل راه اندازی دفتر مجهز برای باشگاه، پخش تلویزیونی و دیگر اقدامات بودیم که در صورت تداوم می تواند به ارتقای جایگاه فوتبال استان قزوین و بروز و ظهور استعدادهای فوتبال کمک کند.

 افشار در خصوص برنامه ‎های این تیم برای فصل بعد  اظهار کرد: در حال حاضر نمی ‎توان چیزی گفت چراکه وقتی لیگ تمام می‌ شود، مدیرعامل، هیات‎ مدیره برای آینده تیم امید و دیگر مسائل تصمیم‎ گیری می ‌کنند ما تابع نظرات مدیر عامل و رییس هیات مدیره باشگاه هستیم .

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان فعلی تیم امید به لحاظ سنی می‎توانند در فصل آینده رقابت ‎های لیگ امید حضور داشته باشند توضیح داد: اگر قوانین مانند هر سال باشد که سن ‎ها یک سال جا به جا شود، 15بازیکن برای فصل بعد می توانند تیم امید کاسپین را در لیگ دسته اول کشور همراهی کنند.

سرمربی امید کاسپین ضمن تشکر از رییس هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی تیم بزرگسالان کاسپین، همکاران و سرپرست و کلیه عوامل تیم عنوان کرد: اگر همکاری و تعامل این عزیزان در کنار هم نبود، قطعا این موفقیت‎ ها حاصل نمی ‎شد و کمک‎ های این عزیزان باعث شد تا تیم این چنین به سر و سامان برسد.

افشار با بیان اینکه تیم‎ های امید آینده این فوتبال هستند، خاطرنشان‌ کرد: باشگاه کاسپین به عنوان برند فوتبال قزوین باید مورد حمایت تمامی مسوولان استان قرار گیرد و با تداوم ادامه فعالیت باشگاه کاسپین در سالهای آتی شاهد درخشش فوتبالیست های استان در لیگ های بالاتر باشیم و همچنین با تاسیس آکادمی باشگاه کاسپین و راه اندازی تیم های جوانان، نوجوانان، نونهالان و دیگر رده های سنی شاهد ارتقای فوتبال قزوین باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز