دبیر اجرایی سیمنار آینده پژوهی زندگی در مریخ تاکید کرد:

لزوم بهره مندی دستگاه‌های اجرایی از روش‌های روز در مسیر توسعه

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۷۸۹۲
لزوم بهره مندی دستگاه‌های اجرایی از روش‌های روز در مسیر توسعه
دبیر اجرایی سیمنار زندگی در مریخ گفت: در سیمنار زندگی در مریخ به دنبال آن هستیم که دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری را با روش‌های روز معماری و شهرسازی آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بهمن هوشمندفر در سمینار آینده‌پژوهی زندگی در مریخ اظهار کرد: در این سیمنار به دنبال تشویق معماران و طراحان داخلی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال زندگی انسان در مریخ در سال‌های اخیر بیشتر شده است، افزود: به همین دلیل، آگاهی صاحب نظران و کارشناسان این عرصه اززندگی در سیاره مریخ و جزئیات علمی آن اهمیت دارد.

دبیر اجرایی سیمنار زندگی در مریخ با بیان اینکه در این همایش قصد داریم، چالش‌های حضور انسان در این سیاره سرخ را بررسی کنیم، گفت: شرایط زندگی در مریخ، فضاسازی معماری و شهرسازی در آن، جایگاه طراحان و معماران در سکونتی کردن این سیاره، معرفی فضاهای معماری و طراحی در دنیای حرفه‌ای برای این موضوع، معرفی ساخت و سازهای خارج زمین مانند ایستگاه‌های فضایی و بررسی ایده‌های مرتبط با این موضوع، از سرفصل‌های سیمنار زندگی در مریخ بوده است.

هوشمندفر بیان کرد: این سینمار بنا دارد تا مخاطبان آن به جهت‌گیری کشورهای مختلف برای به‌دست آوردن جایگاه‌های سکونتی در سیارات دیگر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه آشنایی با فضاهای رقابتی معماری در سطوح جهانی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار است، اضافه کرد: در سیمنار زندگی در مریخ به دنبال آن هستیم که دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری را با روش‌های روز معماری و شهرسازی با توجه به قابل تطبیق بودن پروژه‌های مطرح شده با زندگی روزمره انسانی آشنا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز