عضو انجمن جهانی طراحان شهری:

۴۰ میلیون نخبه کشور بهترین تصمیم در مسیر رشد و توسعه را عملی کنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۶:۳۹
کد خبر: ۶۷۷۹۰۱
۴۰ میلیون نخبه کشور بهترین تصمیم در مسیر رشد و توسعه را عملی کنند
عضو انجمن جهانی طراحان شهری گفت: ۴۰ میلیون دانشجو و متخصص دانشگاهی کشور اگر بها داده شوند به‌گونه‌ای عمل خواهند کرد که بهترین تصمیم را در مسیر رشد و توسعه عملی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی صدریا در سمینار آینده‌پژوهی زندگی در مریخ با بیان اینکه عمده‌ترین شیوه نسبت به جا و زمانی که زندگی می‌کنیم مطرح بوده است، اظهار کرد: در سطح کشور حدود ۴۰ میلیون دانشجو و متخصص دانشگاهی داریم که اگر ببینند بها داده می‌شوند به‌گونه‌ای عمل خواهند کرد که بهترین تصمیم را در مسیر رشد و توسعه عملی کنند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند هماهنگی و همکاری دانشگاه‌ها، نهاد و موسسات دولتی و کارخانه‌ها در حوزه آینده‌پژوهی هستیم، افزود: درایت بالا در سطح کوچک قابل پیاده کردن است به شرط آنکه امکانات و ملزومات مورد نیاز آن فراهم باشد اگر دید وسیعی داشته باشیم عملکردی موفق‌تر خواهیم داشت.

عضو انجمن جهانی طراحان شهری بیان کرد: همه ما ابرازهای امروزی قرن ۲۱ زندگی می‌کنیم و اگر ابزار درست  و به‌روز استفاده نکنیم رشدی نخواهیم کرد و معتدقیم که به کار بردن ابزار اندیشه می‌آورد.

صدریا با بیان اینکه ما جامعه‌ای در اختیار داریم که اگر بخواهیم این جامعه را بهتر از وضعیت فعلی کنیم باید خودمان بخواهیم، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش خودمان حرکت کنیم و نگاهی هم به اقدام و حرکت مسئولان نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز