با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر

نخستین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی پایان یافت

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۰:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۱۹۴
نخستین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی پایان یافت
مرحله نهایی المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی با حضور ۲ هزار ورزشکار به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مرحله نهایی المپیاد ورزش همگانی در ۱۰ رشته در سالن‌های مهران، کارگران، بهشتی، باغبان‌باشی و وحدت مشهد با حضور تیم‌ها و نفرات منتخب شهرستان‌های خراسان رضوی در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری شد و قرار است نفرات و تیم‌های برتر استان به المپیاد کشوری اعزام شوند.

در اختتامیه این مسابقات و در رشته طناب‌کشی تیم مردان مشهد اول شد، تربت‌جام و خواف دوم و سوم شدند و در بخش بانوان تربت‌جام مقام اول را کسب کرد، نیشابور دوم شد و خلیل‌آباد عنوان سوم را به دست آورد.

در رشته پنالتی هدفمند در بخش آقایان تربت‌جام اول شد، رشتخوار دوم شد و تایباد و فریمان عنوان مشترک سوم را کسب کردند، در بخش بانوان خواف مقام اول را کسب کرد، گناباد دوم و درگز سوم شد.

در هفت‌سنگ آقایان تیم‌های بردسکن، طرقبه و مشهد اول تا سوم شدند و در بخش بانوان تایباد، درگز و بردسکن اول تا سوم شدند، در رشته تیروکمان سنتی آقایان گناباد، باخرز و تربت‌جام اول تا سوم شدند و در بخش بانوان نیز قوچان و کاشمر اول و دوم شدند و مشهد و چناران به‌طور‌مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

در رشته روپایی فائزه سرداری از درگز اول شد، عسل صابری از گلبهار دوم و صدیقه لطفی از قوچان سوم شدند، در بخش مردان مهدی دارینی از سبزوار اول شد، ابراهیم خان‌لری از درگز و محمد ساغی‌نظام از خواف به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات دارت بانوان، تیم‌های مشهد، تربت‌حیدریه و خوشاب اول تا سوم شدند و در بخش آقایان گناباد در جایگاه اول ایستاد و مشهد و چناران دوم و سوم شدند، همچنین در رشته داژبال بانوان تیم مشهد اول شد، چناران دوم و خلیل‌آباد سومی مسابقات را کسب کرد و در بخش آقایان نیز گناباد در جایگاه نخست ایستاد، خواف دوم شد و تربت‌جام عنوان سوم را کسب کرد.

در رشته والیبال سه‌نفره آقایان، نیشابور، درگز و چناران جایگاه اول تا سوم را کسب کردند و بانوان تربت‌حیدریه نیز اول شدند، مشهد دوم شد و فریمان عنوان سوم را به دست آورد.

رشته شوت بسکتبال در دو رده زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد که در بخش بانوان زیر ۱۶ سال عظیمی از تربت‌جام اول شد و مونا و مونس سربلندی از گلبهار دوم و سومی مسابقات را به دست آوردند، در رده بالای ۱۶ سال نیز عرفانی از نیشابور، نداف از بردسکن و راستگو از سرخس، اول تا سوم شدند، همچنین در بخش مردان نیز در رده زیر ۱۶ سال جهانشیری از تربت‌حیدریه اول شد و ایوبی از تربت‌جام و رمضانی از کاشمر دوم و سوم شدند.

در رده بالای ۱۶ سال نیز یدی از کاشمر، مستقیمی و افکاری از تربت‌حیدریه عنوان دوم و سوم را به دست آوردند و در رشته طناب‌زنی نیز کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد به‌عنوان تیم‌های برتر بخش بانوان معرفی شدند و در بخش آقایان، مشهد، گلبهار و قوچان به‌ترتیب تیم‌های اول تا سوم بودند.

 

نظر شما