مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۷۸۲۳۳
پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در قزوین برگزار می شود
هادی طاهرخانی گفت: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "هادی طاهرخانی" مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی از تاریخ 29بهمن لغایت 3اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت 4000مترمربع  با مشارکت بیش از 90تولید کننده و فعال در حوزه های گل و گیاه، گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه صنایع دستی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان های مشارکت کننده، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و ... اشاره نمود.

طاهرخانی در پایان افزود: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی  و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در مدت برگزاری از ساعت15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای  بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز