با حضور رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور صورت گرفت؛

بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۸۲۳۶
بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین
ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمال انصاری رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین که در مکان سابق اداره کل استاندارد قزوین راه اندازی شده است در مراسمی با حضور "عبدالمحمد زاهدی" استاندار و "جمال انصاری" رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: تصمیم به اختصاص ساختمان سابق اداره کل استاندارد به عنوان مکان جدید برای استقرار اداره کل تعزیرات در قالب ستاد ساماندهی فضاهای مازاد اداری یک اقدام موثر جهت صرفه جویی در هزینه ها و اعتبارات بوده است.

وی اضافه کرد: امکانات و ساختمان های اداری متعلق به یک دستگاه نیست بلکه برای تمام سازمان های دولتی است و باید به شکل احسن از آنها بهره برداری کرد و گرنه ما همیشه نیاز به احداث بناهای جدید خواهیم داشت.

زاهدی ادامه داد: با این اقدام هم فعالیت دستگاه ها تسهیل و هم امور مربوط به ارباب رجوع به خوبی انجام می شود.

وی همچنین گفت: دستاوردهای اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین در چند سال متوالی نشان می دهد که این رتبه ها تصادفی نیست و برنامه ریزی و اقدام جهادی در این اداره کل صورت گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین نیز در این مراسم گفت: ساختمان قدیمی این اداره کل فضای مناسبی نداشت اما با پیگیری های ریاست سازمان و استاندار موفق به جایگزینی این بنا شدیم.

محمود احمدی افزود: امیدواریم در فضای جدید کاری به شکل بهتری در خدمت مردم باشیم.

وی به موفقیت ها و دستاوردهای اخیر اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین اشاره کرد و گفت: مقام نخست ارزیابی عملکرد در بین31استان و رتبه برتر کشور در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی از جمله این دستاوردها بوده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز