مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

اداره کل حفاظت محیط زیست به سامانه دادور پیوست

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۵:۱۱
کد خبر: ۶۷۸۲۵۶
اداره کل حفاظت محیط زیست به سامانه دادور پیوست
سیاوش شمسی پور گفت: برای تسهیل همه جانبه امورارباب رجوع، اداره کل حفاظت محیط زیست به سامانه دادور پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "سیاوش شمسی پور" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به پیوستن این اداره کل به سامانه دادور اظهار کرد: این سامانه شامل دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار می باشد.

شمسی پور همچنین افزود: این سامانه در راستای شناسایی و تکمیل چرخه درخواست و صدور مجوز در کشور، با قبول الزام، اهمیت و ضرورت تسهیل در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی، در شرایط بروز شکایات و انتقادات، دریافت و ارائه پاسخ صریح، به موقع و راهگشا از طریق سامانه ای یکپارچه که می تواند ضمن شناسایی گلوگاههای آسیب زا و شناخت عوامل مخل روند ارائه خدمت، زمینه های افزایش اعتماد متقابل و بهبود محیط کسب و کار را بیش از پیش فراهم آورد.

وی در ادامه بیان کرد: سامانه دادور از یک سو امکان شکایت و پیگیری فراینده های صدور مجوز را به عموم مردم و کسب و کارهای متقاضی دریافت مجوز، از طریق سامانه تحت وب و نرم افزار ویزه گوشی های اندروید ارائه می کند و از سوی دیگر از طریق داشبورد آن برای مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در حوزه حاکمیت، امکان دریافت شکایات و بازخوردهای مردمی در مورد وضعیت فرایند اینگونه مجوزها، به منظور رسیدگی و پاسخ گویی به مشکلات مردم در این زمینه را فراهم می سازد.

شمسی پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: منبعد متقاضیان حسب دلایل منطقی، مانند تاخیر بی دلیل در دریافت مجوز، عدم پاسخگویی شفاف دستگاه متولی و ... در صورت تمایل برای ثبت شکایت می توانند  به وب سایت www.bemcenter.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز