هشدار آتش‌نشانی کرمانشاه به حاشیه‌نشینان قرسو در پی بارش باران

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۸:۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۷۸۴۳۰
هشدار آتش‌نشانی کرمانشاه به حاشیه‌نشینان قرسو در پی بارش باران
آتش‌نشانی اقدامات پیشگیرانه درپی بارش سنگین باران را داشته و به حاشیه‌نشینان قرسو هشدار دادیم برای پیشگیری ازحوادث احتمالی منازل خود را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛غلامرضا رضایی مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه با بیان مطلب بالا، در خصوص حوادث احتمالی در نتیجه بارش باران در کرمانشاه گفت: معمولا در چنین مواقعی که با بارش وسیع باران روبرو هستیم، برخی از معابر شهری دچار آبگرفتگی می‌شود که البته توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری رفع خواهد شد.

وی درباره گزارش‌های احتمالی در خصوص آبگرفتگی‌ها و اقدامات این سازمان برای پیشگیری از این موضوع گفت: همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی ما در حالت آماده باش هستند تا در مواقع مورد نیاز به یاری مردم بشتابند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه گفت: خوشبختانه علی‌رغم بارش‌های سنگین تا این لحظه گزارشی از آبگرفتگی منازل مسکونی در کرمانشاه گزارش نشده است.

رضایی ادامه داد: این سازمان به برخی از ساکنان شهرک کرناچی که در حاشیه قره‌سو به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند، هشدار داده است و برای پیشگیری از حوادث احتمالی به ساکنان این مساکن هشدار دادیم تا منازل خود را تا پایان این موج بارش‌ها ترک کنند.

وی گفت: در این گونه بارش‌ها احتمال سیلابی شدن رودخانه و شسته شدن بستر آن وجود دارد، لذا ما چون پارسال به ساکنان این مساکن اخطار دادیم هر چه سریع‌تر منازل خود را تخلیه و ترک کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز