تکمیل گزارش نهایی سندآمایش کرمانشاه تا ۱۵ اسفند

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۶۷۸۴۷۹
تکمیل گزارش نهایی سندآمایش کرمانشاه تا ۱۵ اسفند
نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه امروز شنبه 28 بهمن 1396 در پاسخ به این سوال استاندار که چرا دبیرخانه آمایش سرزمین" از کرمانشاه به لرستان رفت؟! تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛طهمورث الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: سند آمایش استان کرمانشاه طی هفته قبل ارائه شد و تا ۱۵ اسفند گزارش نهایی آن تکمیل می‌شود.

وی افزود: در این مورد نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در هیچ استان دیگری دبیرخانه وجود ندارد که بخواهد منتقل شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: در چارچوب ضوابط ملی آمایش برای تدوین برنامه‌ها و تنظیم سند استان‌ها به ۹ منطقه تقسیم شده‌اند که استان‌های منطقه سه شامل لرستان، ایلام، کرمانشاه و همدان است.

الیاسی ادامه داد: با توجه به ضرورت تدوین سند آمایش ملی و استانی، سازمان برنامه و بودجه از استان‌ها خواست تا گزارشی از سند آمایش منطقه که سنتز مطالعات آمایش استان‌هاست، در یک جمع‌بندی ارائه دهند.

وی افزود: در همین چارچوب از استان‌های ۹ گانه درخواست شد تا یک پیش‌نویس اولیه با محوریت دبیرخانه موقت تا ۱۵ اسفند ارائه دهند و دبیر خانه موقت یکی از استان‌هایی انتخاب شود که جزو استان‌های پیشرو بوده و سند خود را ارائه داده باشد و در منطقه غرب استان لرستان در تهیه این سند پیشرو بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: در این راستا سایر استان‌های آن منطقه از تجربیات این دبیرخانه بهره‌مند خواهند شد.

الیاسی افزود: سند آمایش استان کرمانشاه طی هفته قبل ارائه شد و تا ۱۵ اسفند گزارش نهایی آن تکمیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز