الکترونیکی "کرایه تاکسی" در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۲:۵۶:۰۶
کد خبر: ۶۷۸۵۹۴
الکترونیکی کرایه تاکسی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه در مورد الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی گفت: انجام این طرح در دست اجراست و با چندین شرکت و بانک در این زمینه مذاکره شده است.

وی به ضرورت الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین مزایای این طرح صرفه‌جویی در وقت، بر طرف شدن مشکل نبود پول خرد و عدم مشاجره بین راننده و مسافر بر سر پول است. همچنین با اجرایی شدن این طرح از هزینه‌های بالای چاپ اسکناس کاسته می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: در زمینه اجرایی کردن این طرح تاکنون از چند بانک و چند شرکت فعال در حوزه‌های الکترونیک جهت ارائه پیشنهادات و نحوه اجرا استعلامات لازم اخذ شده است.

سلیمانی ادامه داد: بانک یا شرکتی که بهترین مزایا را برای رانندگان تاکسی ارائه نماید، پس از انجام بررسی‌های فنی و کارشناسی همکاری خود را با آن آغاز  کرده و اجرای طرح پرداخت الکترونیک یا بصورت آنلاین (کارت‌های شتابی) و یا آفلاین (کارت بلیط الکترونیکی) انجام خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که پرداخت بصورت آنلاین انجام شود، با توجه به وجود زیرساخت‌های شبکه شتاب بانکی امکان اجرا فراهم است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه به محدودیت‌های این نوع پرداخت اشاره کرد و گفت: پرداخت آنلاین دارای محدودیت‌هایی مانند قطعی ارتباط، عدم آنتن دهی و سایر موارد این چنینی است، اما در قبال مزایای آن این محدودیت‌ها چندان قابل توجه نیست.

سلیمانی گفت: پرداخت بصورت آفلاین مستلزم ایجاد زیر ساخت‌های لازم از لحاظ فنی و اجرایی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز