انتقاد از تبعیض در ساختار مدیریتی برخی از ادارات کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۶:۲۷
کد خبر: ۶۷۸۵۹۵
انتقاد از تبعیض در ساختار مدیریتی برخی از  ادارات کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست راهبردی توسعه مدیریت کرمانشاه در راستای  پیشرفت و توسعه این استان در استانداری تشکیل شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: در ساختار مدیریتی ادارات تبعیض وجود دارد و برخی مدیران در برخورد با ارباب رجوع عدالت را رعایت نمی‌کنند و نگاهشان به افراد سفارش شده متفاوت است.

وی افزود: شورای راهبردی توسعه مدیریت استان کرمانشاه کارگروه مهمی است و انتظار است مدیران به نحو احسن در این نشست شرکت کنند تا به پیشرفت و توسعه برسیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در این راستا محور پیشرفت مردم هستند که لازم است میزان رضایتمندی آنها را از کار مدیران بسنجیم که تا چه حد از عملکرد مدیران دولتی ابراز رضایتمندی دارند.

بازوند ادامه داد: متاسفانه در ساختار مدیریتی ادارات تبعیض وجود دارد و برخی مدیران در برخورد با ارباب رجوع عدالت را رعایت نمی‌کنند و نگاهشان به افراد سفارش شده متفاوت است.

وی با اعلام گلایه‌مندی مردم از این نوع مدیریت، افزود: سرگردانی ارباب رجوع در ادارات که گاهی برای انجام یک کار اداری کوچک باید چندین بار مراجعه کنند یکی دیگر از مواردی است که موجبات ناخرسندی مردم از مدیریت را در پی دارد و در ملاقات‌هایی که با مردم داشتم از این موارد گلایه‌مند بودند که باید این مسائل و مشکلات را حل و فصل کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز فضای بهبود کسب و کار در استان کرمانشاه با شاخص بالای بیکاری فضای مناسبی نیست و بیش از ۶۰ درصد مشکلات به نبود فضای کسب و کار در درون ادارات بر می‌گردد و همه ما در این راستا دخیل هستیم.

بازوند ادامه داد: اگر بهبود فضای کسب و کار ادارات را روان و تسهیل کنیم بدون شک به وضعیت مطلوبی خواهیم رسید و شاهد کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: اینکه ما جلساتی را تشکیل دهیم ولی ساختار مدیریتی ما اشکال داشته باشد کاری را پیش نمی‌بریم.

بازوند گفت: باید بر اساس میزان پیشبرد کار مردم و رضایتمندی آنها دستگاه‌های نمونه را معرفی کنیم نه بر اساس یکسری اعداد و ارقام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز