مسابقات کشتی آشیرما در خوی برگزار شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۶:۳۴
کد خبر: ۶۷۸۶۱۲
مسابقات کشتی آشیرما در خوی برگزار شد
مسابقات بین المللی کشتی آشیرما با حضور 8 تیم در خوی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، شاه حسینلو گفت: این مسابقات به منظور معرفی بیشتر کشتی آشیرما که از کشتی های محلی و بومی شهرستان خوی می باشد و به نام این شهرستلان نیز ثبت شده، با حضور 8 تیم از استان های قزوین، اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شهرستان خوی در سالن ورزشگاه 2 هزار نفری شهرستان خوی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 40 کشتی گیر در 5 وزن مختلف طی یک روز به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اظهار کرد: از سال 1393 برای برگزاری این مسابقات برنامه ریزی کردیم تا امسال برگزاری آن با موافقت فدراسیون کشتی انجام شد و همه ساله این مسابقات در صورت حمایت لازم در شهرستان خوی، مدفن پهلوان پوریای ولی برگزار خواهد شد.

شاه حسینلو با تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری این مسابقات ادارات و هیات های مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی، فرمانداری، شهرداری، هیات کشتی و هیات ورزش های باستانی و سایر ادارات و نهادها کمک کردند که از همه آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در پاسخ به این سوال که چرا نام این مسابقات بین المللی است اما هیچ تیم خارجی حضور ندارند، گفت: از ترکیه و آذربایجان تیم هایی دعوت شده بودند که هزینه های حضور آنها را نتوانستیم تامین کنیم انشاا... در دوره بعدی این اتفاق خواهد افتاد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز