مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی:

فاطمه و امیر علی در صدر نامهای انتخابی نوزادان

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۱:۵۳:۱۶
کد خبر: ۶۷۸۸۴۶
فاطمه و امیر علی در صدر نامهای انتخابی نوزادان
مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی از استقبال مردم این استان از انتخاب نامهای فاطمه و امیر علی برای فرزندانشان در سال 96 خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، یزدان خسروی گفت: فاطمه و امیر علی بیشترین فراوانی نام در بین نام‌های انتخابی والدین استان مرکزی برای فرزندان را، در ۱۰ ماه اول امسال دارند.
خسروی افزود: در فراوانی نام‌های انتخابی والدین استان مرکزی برای فرزندانشان نام فاطمه با فراوانی ۵۷۲ مورد و نام امیرعلی با فراوانی ۳۹۹ مورد بیشترین فراوانی نام‌ها را دربین نام‌های دختران و پسران به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه اول امسال ۱۷ هزار ۷۶۰ واقعه ولادت در ادارات ثبت احوال استان مرکزی به ثبت رسیده است افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۵۰۸ ولادت پسر و ۸ هزار و ۷۰۲ ولادت دختر هستند.
مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی بیشترین فراوانی نام را برای نام دختران بعد از نام فاطمه، نام زهرا با فراوانی ۳۶۳ و نام حلما با فراوانی ۳۱۷ و نام زینب با فراوانی ۲۴۲ مورد و نازنین بافروانی ۱۹۸ برشمرد.
وی بیشترین فراوانی نام را برای نام پسران بعد از نام امیرعلی، نام حسین با فراوانی ۳۴۳ و نام امیرعباس با فراوانی ۳۲۷ ونام علی ۳۱۲ ونام امیرحسین با فراوانی ۳۰۹ برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز