قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

شهریور ماه۹۷ موعد پایان عملیات مسکن مهر قزوین

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۹:۰۳
کد خبر: ۶۷۸۹۴۵
شهریور ماه۹۷ موعد پایان عملیات مسکن مهر قزوین
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در دیدار با استاندار قزوین گفت: هزار و 51واحد تعاونی و سه جانبه مسکن مهر در قزوین باقی مانده که تا شهریورماه ۹۷پرونده آنها بسته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "احمد اصغری مهرآبادی" قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار کرد: هم اکنون هزار و 51واحد تعاونی و سه جانبه مسکن مهر در قزوین باقی مانده و واحدهای مسکن مهر در استان قزوین به جز شهرک مهرگان به پایان رسیده است که تا پایان شهریورماه ۹۷این موارد نیز تکمیل و پرونده مسکن مهر قزوین بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: پرونده مسکن مهر در استانهای  زنجان، یزد و چهار محال و بختیاری به دلیل تمرکز در داخل شهر بسته شده ودر شهرهای بالای ۲۵هزار نفر جمعیت استان های خراسان جنوبی، ایلام و  اصفهان نیز به زودی به پایان می رسد.

این مقام مسوول افزود: مسکن مهر در قزوین به خوبی کار شده است و امیدواریم با همت مسوولان و تسریع در عملیات بانکی شاهد اتمام این پروژه در استان باشیم.

وی با اشاره به کانال انتقال آب در محدوده شهرک مهرگان که موجب غرق شدن چندین تن از شهروندان شده است افزود: فعلا برای رفع این مشکل با فنس کشی و  کابل گذاری در نقاط بحرانی اقدام شود تاشاهد تلفات کمتری در این کانال در فصل گرما باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز