مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویین زهرا خبر داد:

راه اندازی ۱۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در بویین زهرا

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۰:۴۷
کد خبر: ۶۷۸۹۶۱
راه اندازی ۱۰صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در بویین زهرا
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویین زهرا از راه اندازی10صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "فریدون نقی زاده" مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویین زهرا با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 10صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان تشکیل  و راه اندازی شده است.

 وی هدف از  ایجاد این صندوقها را، توانمند سازی زنان روستایی، بهبود وضعیت اقتصادی، کاهش بیکاری، عدالت اجتماعی، کاهش فقر و تامین مالی اشتغالزایی در مناطق روستایی ذکر کرد.

این مقام مسوول افزود: پروژه تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از سال1389 در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

نقی زاده اظهار داشت: این تعداد صندوق در روستاهای ولی آباد دو صندوق، امیر آباد نو 2صندوق، عصمت آباد یک صندوق، فیض آباد یک صندوق در بخش مرکزی و روستاهای احمد آباد یک صندوق، رحمت آباد یک صندوق و ارداق دو صندوق در بخش دشتابی از توابع این شهرستان تشکیل شده است که به بانک توسعه و تعاون  شهرستان معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال1395 تعداد 6صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی فعال بوده که با تشکیل و راه اندازی این 10صندوق تا پایان دی ماه سال جاری 16صندوق در سطح این شهرستان فعال شده است.

نقی زاده تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی این صندوق ها با همکاری کارشناسان ترویج و مراکز جهادکشاورزی در سطح روستاهای این شهرستان انجام شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز