رئیس شورای اسلامی شهر ساوه:

تصویب بودجه یک هزار و ۳۸۲ میلیون ریالی شهرداری ساوه

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۷:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۹۹۳
تصویب بودجه یک هزار و ۳۸۲ میلیون ریالی شهرداری ساوه
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: اعضای این شورا با اکثریت آرا بودجه سال آینده شهرداری را تصویب کردند.

به گزارش برنا از اراک ، سعید کریمی ،‌گفت: بر اساس میزان تحقق بودجه امسال،‌ شورای شهر نسبت به تصویب بودجه یک هزار و 382 میلیون ریالی بودجه شهرداری ساوه در سال 97 تصمیم گیری کرد.

وی افزود: از بودجه 2 هزار و 90 میلیارد ریالی شهرداری ساوه در سال 96 حدود یک هزار و 300 میلیارد ریال آن (با توجه به اعمال قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده و کسری درآمد شهرداری) تا پایان اسفند محقق می شود و مبنای بودجه ریزی برای سال آینده این نهاد از سوی شورای شهر نیز، میزان جذب و تحقق بودجه امسال بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: از بودجه مصوب شهرداری برای سال آینده،‌ 54 درصد برای اجرای فعالیت های عمرانی و 46 درصد نیز برای تامین هزینه های جاری شهرداری از قبیل حقوق کارکنان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در بودجه سال 97 شهرداری ساوه، 90 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز و 90 میلیارد ریال دیگر نیز برای مدیریت پسماند در نظر گرفته شد.

کریمی گفت: در بخش عمرانی نیز طرح هایی همچون احداث کمربندی شرقی و شمالی شهر ساوه،‌ آسفالت معابر،‌ جدولگذاری و بهسازی پیاده روها و نیز تکمیل ساختمان جدید شهرداری ساوه در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: برای تحقق بودجه 97، لازم است راهکارهایی مانند صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع مالی و نیز جذب سرمایه گذاران برای انجام طرح های عمران شهری در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز