فروش مواد مخدر با شیوه آب بندی در دهان

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۰:۳۲
کد خبر: ۶۷۹۰۱۵
فروش مواد مخدر با شیوه آب بندی در دهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: شماری از قاچاقچیان با آب بندی مواد مخدر در داخل دهان اقدام به توزیع مواد افیونی در شهر همدان می کردند که شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ هادی نجاریان روز یکشنبه در جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان  گفت : توزیع مواد مخدر به این روش زمانی آغاز شد که پلیس با افرادی که منزل خود را محل تهیه و توزیع مواد مخدر کرده بودند، برخورد جدی کرد.

وی اضافه کرد: فروشندگان مواد افیونی با آب بندی مواد مخدر در داخل دهان و با استفاده از موتور سیکلت به صورت سیار اقدام به فروش مواد مخدر می کردند که با اجرای طرح های ضربتی 20 متهم در این زمینه دستگیر و 15 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سرهنگ نجاریان بیان کرد: 561 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان همدان کشف شده که شامل 104 کیلوگرم تریاک، پنج کیلوگرم هروئین، یک کیلوگرم شیشه، حدود سه کیلوگرم حشیش و 447 کیلوگرم دیگر انواع مواد افیونی بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ادامه داد: امسال میزان کشفیات مواد مخدر تریاک حدود دو برابر، هرویین 14 درصد و شیشه 12 درصد افزایش و کشف حشیش 60 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نجاریان با بیان اینکه 939 معتاد در شهرستان همدان جمع آوری و در مراکز ماده 15 و 16 ساماندهی شدند، گفت: در همین ارتباط سه هزار و 678 قاچاقچی نیز دستگیر و 29 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد که این آمار از افزایش 12 درصدی حکایت دارد.

وی ادامه داد: همچنین هفت هزار و 521 عدد قرص غیرمجاز کشف و سه هزار و 636 عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان این قرص ها انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان 66 طرح در واحدهای آموزشی و 44 طرح در محورهای مواصلاتی انجام داده است که در نتیجه آن 86 دستگاه خودرو به همراه 28 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سرهنگ نجاریان از شهرداری خواست تا نسبت به ساماندهی اماکن مخروبه شامل تخریب، تسطیح یا حصار کشی اقدام کند تا این مکان ها محلی برای تجمع معتادان نشود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به نوروز 97، در این ایام طرح هایی در مناطق گردشگری انجام می شود تا این مناطق از لوث معتادان پاکسازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز