معاون راهداری استان کرمانشاه:

ریزش‌های متعددی در راه‌های کرمانشاه اما همه محورها بازاند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۹:۱۶
کد خبر: ۶۷۹۲۶۳
ریزش‌های متعددی در راه‌های کرمانشاه اما همه محورها بازاند
ریزش‌های متعدد کوه در محورهای استان کرمانشاه خصوصاض در منطقه اورامانات اتفاق افتاده است اما با وجود این ریزش‌ تمام راه‌های استان باز است و محور مسدودی نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر محبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: به دلیل بارندگی‌های شدید چند روز اخیر در بسیاری از محورهای استانکرمانشاه  ریزش کوه داشتیم که وقوع آن طبیعی است، اما باعث انسداد راه‌ها در استان کرمانشاه و یا خسارت به خودروها و مردم نشد.

وی ادامه داد: عمده ریزش‌ها را در محور اورامانات داشتیم که ده‌ها مورد ریزش گزارش شد و در سایر مناطق از جمله محور کرند به سرپل‌ذهاب، محور حمیل، اسلام‌آبادغرب، سنقرکلیایی، روانسر به پلنگان و ... هم مواردی داشتیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: این ریزش‌ها باعث گره‌های ترافیکی مقطعی شده است و نیروها و اکیپ‌های راهداری به سرعت پای کار آمدند و اجازه ندادند هیچ محوری در استان کرمانشاه به دلیل ریزش کوه مسدود شود.

محبی درباره بارش برف در برخی از محورها از جمله سرمیل و محورهای اورامانات نیز گفت: بارش برف در این محورها نیز به اندازه‌ای نبود که باعث بستن راه‌ها شود.

وی افزود: در مجموع هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است و مشکل تردد در هیچ نقطه‌ای نداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: نیروهای راهداری پای کار هستند تا اگر ریزش کوه و بارش برف راهی را مسدود کرد، به سرعت بازگشایی شود.

محبی ادامه داد: تمام محورها به دلیل بارندگی شدیدلغزنده‌اند و بایستی رانندگان در هنگام تردد مسائل ایمنی را رعایت کنند.

وی از رانندگانی که در محورهای قلاجه، سرمیل به سرپل‌ذهاب، اورامانات و سنقر تردد دارند نیز خواست حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز