استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

تقویت روحیه ی پاسخگویی به مردم از سوی مدیران به عنوان یک تکلیف

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۹۳۳۳
تقویت روحیه ی پاسخگویی به مردم از سوی مدیران به عنوان یک تکلیف
استاندار خراسان رضوی طبق روال معمول هر هفته، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی این دیدارها اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در چارچوب قانون برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که تقویت روحیه ی پاسخگویی باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه‌ای الهی، از اولویت های کاری مسوولان و کارکنان دستگاه های اجرایی باشد؛ افزود: اتخاذ این رویکرد موجب اطلاع مسوولان از مشکلات مردم و کم و کیف رسیدگی به آنها در سطوح مختلف دستگاه ها و همچنین جلب مشارکت فکری و معنوی مردم در اداره ی بهتر امور می شود.

استاندار خراسان رضوی ارتباط مستقیم با مردم را از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید در راستای توجه به کرامت و حقوق آن ها برشمرد و افزود: فرمانداران می بایست در جهت ارتباط تنگاتنگ با مردم که همواره تکالیف انقلابی خود را در عرصه دفاع از نظام اسلامی به بهترین وجه انجام داده اند؛ و ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت پاسخگویی به آنان، برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشته باشند.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در ملاقات عمومی خود ضمن گفتگو با شهروندان، مشکلات و خواسته های آنان را با حضور مدیران ستادی و مسوولان ادارات و دوایر مختلف بررسی و در مورد رفع آنها، دستور مقتضی صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز