انهدام باند سارقان مسلح طلاجات /دستگیری ۹ نفر

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱:۵۹
کد خبر: ۶۷۹۳۴۸
انهدام باند سارقان مسلح طلاجات /دستگیری ۹ نفر
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر اعضای باند سارقان مسلح حرفه ای طلاجات در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " گفت : در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات ازخودروی ماکسیماصرافان طلافروش در محور هرسین – دلفان با توجه به حساسیت دردستورکارتیم  ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی در ادامه افزود :باانجام کارهای اطلاعاتی وپلیسی در نهایت خودرو زانتیای سارقان مورد نظر در یکی از روستاهای اطراف دلفان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و توقیف شد .

سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد : در این راستا سه نفر ازسارقان دستگیر که در بازجویی های اولیه به سرقت  4 کیلو و 500 گرم طلا با همدستی 6 نفر دیگر اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود : با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی  دیگرهمدستان این باند نیز  دستگیروازآنان یک کیلوطلا،یکصدقطعه سکه و نیم سکه،6قبضه سلاح جنگی و2نارنجک کشف و4خودروتوقیف شد.

سردار مهدیان نسب گفت : تحقیقات جامع و کامل پلیس آگاهی استان از باند بزرگ سارقان مسلح طلاجات به منظورکشف دیگر طلاهای سرقتی و سرقت های احتمالی این باندازاستان لرستان و استان های همجوار ادامه دارد .

فرمانده انتظامی استان لرستان با  هشدار به آلوده کنندگان نظم و امنیت  عمومی و مجرمان گفت : کار اطلاعاتی -  امنیتی پلیس لرستان گسترده است و اجازه عرض اندام به مخلان را نخواهد داد و با شدت با آنان برخورد می کند .

در پایان سردار مهدیان نسب از عوامل پلیس آگاهی استان که در این عملیات موفقیت آمیز شرکت داشتند   تجلیل کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز