معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی:

کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۲:۲۶
کد خبر: ۶۷۹۳۵۶
کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همه کشورها مقوله امنیت اجتماعی را به عنوان نخستین مسئله مورد توجه قرار می دهند و به دنبال راهکارهایی برای افزایش آن هستند.

به گزارش برنا از اراک ، فتح‌اللهحقیقیدر نشست شورای آموزش و پرورش استان ،افزود: ضریب نفوذ اینترنت در دنیا 96 درصد و در ایران 85 درصد است و کاربران تلگرامی درکشور به 73 درصد رسیده است و در این شرایط باید تنها به مصون سازی فرهنگی و تربیتی اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر مهار پنج آسیب اجتماعی مهم تاکید کرده اند که برای مقابله با این آسیب ها هم افزایی و فرماندهی یکسان نیاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی طیف وسیعی از نیروهای اجتماعی، نخبگان ملی و استانی و افراد متخصص در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

حقیقی افزود: اعضای هیات های اندیشه ورز که شامل نخبگان و فرهیختگان هستند با مذاکره پیرامون مباحث حوزه اجتماعی روندمسائل را نقد و برای بهبود شرایط اجتماعی در استان راهکار می دهند که تعامل دستگاه های مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی با این هیات ضروری است. 

وی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در موضوع طلاق، اعتیاد، سکونتگاه های غیررسمی و بزه های اخلاقی مورد توجه مقام معظم رهبری است و باید با حساسیت و برنامه های اصولی در کاهش و مهار آن ها گام برداشت و نقش درازمدت و کوتاه مدت آسیب های اجتماعی باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز